KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, August 16, 2011

ROKOK = MERCUN = BAKAR DUIT


Get addicted gaming to win your share of RM25,000!
What is Limhamn, Factum or Bekväm?

Ever feel like you need a genie to make your wishes come true?

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Perasan persamaan antara ROKOK dan MERCUN? 

1. Rokok dan Mercun dibakar kemudian dibuang.

2. Rokok dan Mercun merosakkan orang yang hisap/main (Kes putus jari dan lain-lain).

3. Rokok dan Mercun membuatkan masyarakat sekeliling benci dan menyumpah seranah.

4. Rokok dan Mercun mengganggu ketenteraman awam.

5. Rokok dan Mercun dibeli dengan duit dan dibakar macam bakar duit.

6. Rokok dan Mercun boleh buat orang ketagih.

7. Rokok dan Mercun takde kebaikan langsung selain keburukan je.

8. Rokok dan Mercun boleh menyebabkan kebakaran (sebab dua-dua terbakar).

9. Orang yang hisap rokok ada masalah otak sebab tahu bahaya Rokok dan Mercun, tapi masih hisap/main.

10. Rokok dan Mercun keseronokan sementara saja.

Ini antara yang dapat difikirkan oleh saya. Kalau korang ada nak tambah, boleh kongsi kat ruang komen.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments:

  1. yang baik jadikan tauladan..yg buruk jadikan sempadan

    ReplyDelete
  2. Tak suka mercun sebab bising dan membahayakan...

    Tak suka rokok sebab ia pembunuh dalam diam..

    ReplyDelete
  3. hehe. nice entry. baru perasan rokok dengan mercun ada chemistry. huu~

    ReplyDelete
  4. terbaik!!! nape x letak button +1 n like?? leh share ramai2 bg mbr2 yg isap rokok tu terase...

    ReplyDelete
  5. rokok dan mercun tu selalu menyababkan org lain doakan diorang cepat mati...

    rokok n mercun selalu menyebabkan saya sakit kepala..

    bencinyaaa...

    ReplyDelete