KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, August 8, 2011

"ALHAMDULILLAH, DAPAT JUGA"

MENARIK

YOUR ARTISTIC SCRIBBLES & DOODLES COULD WIN YOU RM 10,000!


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tadi baca Berita Harian Online, terus terkejut sebab ada berita gembira untuk saya. Alhamdulillah. Syukur sangat-sangat. Dapat gak bonus setengah bulan gaji dengan bayaran minimum RM500. Tahun lepas dapat RM500 pun dah bersyukur sangat. Kali ini dapat lebih sikit.

Insya Allah akan dapat pada pertengahan bulan Ogos ni. Rezeki. Terima kasih banyak-banyak.

Korang boleh baca berita penuh di SINI.

Mood: Happy!

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. wah bestnya.. Alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  2. wah bestnya... dapat bonus... Alhamdulillah rezeki... hehe.. abg nasz, bagi alamat umah... nak g raya.. hahahahhha.. bajet leh dapat duit raya.. keh2...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah. boleh la belanja ye, hihihi

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. rezeki Abg.. haha.. boleh r, blanja saya makan..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah....kakak pun tumpang happy lah, biar pun kakak tak dapat....hihi

    ReplyDelete
  6. wahhhhh!!!
    cik ana nak mintak duit raye kat nasz la cmni..plisssssssssss..hehe =P

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah saya pun dapat...raya sakan

    ReplyDelete