Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, August 26, 2011

6 BLOG MENARIK PADA MATA SAYA SEMPENA BLOG DAY 2011

Have your say, in a united voice.


Win A HTC Cha Cha today!


Chicken, crab, or prawn? You decide!


We Could Think Of A Hundred Reasons To Love It, But Here's TEN!

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Dah lama sangat saya tak join contest daripada Nuffnang ni. Kali ini Nuffnang akan menyambut The 6th Blog Day pada 31hb Ogos 2011. Dalam contest ni, saya kena cadangkan 6 blog yang menarik minat saya teramat sangat amat amat dan amat menarik minat saya. Hehehe. Actually, ada lebih daripada 6 blog tapi syaratnya suruh 6 blog je, so, kena pilih 6 blog saja la. 

Anyway, inilah 6 blog yang menarik minat teramat sangat. Hehehe. Check it out.
 
Blog ini antara faveret saya. Mesti terjah dan baca entrynya. Owner blog ni namanya Abby dan blog dia memang santai je. Blog wajib lepak. Hehehe.

Blog ini pun saya suka sebab banyak nasihat yang diberikan secara santai. Tapi memang memberi impak kepada diri saya yang serba kekurangan ni. Owner blog ni saya panggil kak Yatie sebab dia lagi tua dari saya kot? Hehe.Tapi blog ni best tau?

Blog ini penuh dengan nasihat gak. Lagipun, saya dah anggap owner blog ni macam adik angkat saya sendiri. Banyak pesanan yang dikongsi kat blog ni. Ownernya nama Zul Fattah. Ce korang terjah blog dia? Sempoi tak?

Blog yang termasuk dalam blog-blog faveret saya. Apa yang ditulis oleh owner blog ni adalah dari hati dia sendiri. Owner blog ni namanya suhana. Kena panggil dia Puteri Suhana la. Hehehe. Blog peribadi yang santai dan best.
Blog Junior UiTM yang kenal melalui blogging je. Suka blog dia yang berbackground gelap dan entry dia ada gak unsur-unsur peringatan dan juga santai. Best baca blog ni. Hehehe.

Blog yang sangat santai. Ada gak nasihat dan kadang-kadang buat teka teki. Hehehe. Suka baca entry blog ini. Owner blog ni namanya Norhafeezah. Korang boleh tengok header dia dengan wajah dia yang comel tu kan? Hehehe.

Itulah dia 6 blog yang menarik minat saya untuk terus menerjah dan membaca entry-entry dorang. Ce korang terjah, best kan?

Hehehe.

Tarikh tutup penghantaran: 31hb Ogos 2011 (11.59 pm).

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

15 comments:

  1. aiseh..nk msuk jugak..ahaha
    anyway,blog dieorng mmg mnarik..^_^

    ReplyDelete
  2. hehe, dah selalu terjah diorang :P

    ReplyDelete
  3. perghh..mantap..

    nasz xpilih belog kite pun...teeheee

    ReplyDelete
  4. Cik Siti Aziz: sila2. memang best.

    sergeant keroro: hehe..terjah lagi.

    soly solicious: sori. dorang suruh pilih 6 je. ini antaranya lah. hehe.

    ReplyDelete
  5. aiks! super duper senior plh little junior? kih3. malu. btw, thanks a lot!!! :) terharu.

    ReplyDelete
  6. hehe..Tima kasih Abg Nasz..
    tak tahu plak ada contest ni..?
    kalau tak pakai iklan nuffnang, boleh join ke?

    ReplyDelete
  7. zul fattah : tak pasti la plak. rasanya tak bleh sebab dia minta email daftar dgn akaun nuffnang. hehe.

    ReplyDelete
  8. untung lah,,jadi pilihan mohd naser,huhuhu

    ReplyDelete
  9. *pengsan*

    THANK YOU SO MUCH NasZ...

    :)

    ReplyDelete
  10. eh, tetbe je kan jadi pilihan..hehe..btw thanxx..Cop, nasihat menasihati tuh kan mcm tggjwab bersama..hikhik..eh, fee rse perlu backspace word comel tuh..uwaaaaa... ! malu sampai tahap menara KL..huhu

    ReplyDelete
  11. kakak pun ada, mekasih Nasz, dan mekasih sekali lagi kerana selalu sokong blog kakak

    ReplyDelete
  12. abg nasz baru baca nih... terima kasih yer abg nasz... heheheh... :) terkejut nih...

    ReplyDelete