Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, August 13, 2011

COLLECTION BLOGLIST MATE SAYA BULAT


MENARIK

YOUR ARTISTIC SCRIBBLES & DOODLES COULD WIN YOU RM 10,000!

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Join segmen bloglist lagi nampak saya ni. Hehehe. Kali ni dihostkan oleh Siti Zarizza. Tujuan dia Collection Bloglist Mate Saya Bulat bukanlah disebabkan nak kumpul blogger yang bermata bulat. Tapi bila teringat mata bulat ni, saya teringat Heliza Helmi kesayangan saya. Mata dia bulat dan comey. Hehehe. Alamak, terobses plak. 

Ok. Tujuan bloglist ini dibuat menurut host adalah untuk mengumpul ramai rakan-rakan bloggers. Betul gak. Lagi ramai kita kenal, lagi meriah kan? Kan?

Saya join segmen bloglist ni plak sebab nak tambah rakan blogger baru di samping support blogger yang host kan ni. Lagipun Heliza Helmi pun mata bulat. Comeynya dia. Eh..eh..terlari tajuk plak. Hehehe.

Tarikh tutup: Sampai akhir Ramadhan.

Jom join ramai-ramai. Support rakan blogger kita.

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

3 comments:

  1. en naser..keychain comel telah selamat smp,tq yer..

    http://www.puankutu.com/2011/08/terima-kasih-en-naser-dan-surat-cinta.html

    ReplyDelete