KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, August 18, 2011

SEGMEN : PEPERANGAN ANTARA BLOGGER

Ever feel like you need a genie to make your wishes come true?

Get addicted gaming to win your share of RM25,000!


Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Nak join segmen lagi kali ni. Segmen ni berkehendakkan kita berperang. Bukan berperang secara betul-betul tapi secara maya. Peperangan ini bukan untuk menghasilkan akibat yang buruk tetapi menambahkan kenalan dan rakan baru.

Tak rugi pun join segmen macam ni sebab melalui segmen macam ni la kita boleh jumpa blogger yang baru kita kenal. So, saya nak berperang dengan saya? Cepat angkat senjata korang dan join.

Tarikh tutup : 18hb Ogos 2011 (12 tgh malam) [mungkin maksud owner ni 19hb Ogos 2011, 12 tengah malam]

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. watcaaaaa!! jOm perang~ hiyak2~

    ReplyDelete
  2. attack guna bom tangan!!! hahaha..amik nieh...

    ReplyDelete
  3. dasat dasattt..
    nak join perang tapi dah terlambat lah pulokk..
    perang2 kat sini ble tak???
    hihihiiihi

    ReplyDelete
  4. Seeerr!!!
    eh!tweet!tweet!
    dah follow cnie kan?
    ok,kite geng!
    jom serang blog lain!
    ahah!
    howyeah! :)

    ReplyDelete
  5. kebabooommm...!!hahhaha..jom men serang2...ahhaah..smbil serang smbil follow u....serang saya smula dngan menekan FOLLOW..hahah!! ^_^

    http://selendanqpelangi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Serang sini...
    kebaboooommmm...
    haha...

    http://zulfattah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. serang jgn x serang..
    dtg dari segmnt peperngan antara blogger..
    he..he..

    http://akusobriyaacob.blogspot.com/2011/08/peperangan-antara-blongger.html

    ReplyDelete