Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, August 15, 2011

MAMPU KE SAYA?

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tengah lepak-lepak lepas layan pelanggan yang berduyun-duyun datang berurusan, tiba-tiba saya terfikir.

"Dah bersedia ke saya?"

Ada beberapa orang kakitangan saya yang akan melangsungkan perkahwinan dorang tahun depan. Terfikir saya, dah bersediakah saya untuk menempuh alam perkahwinan? Duit hantaran dan mas kawin, Insya Allah dah ada.

Tapi tengah fikir lepas kahwin camne ye? Mampu ke saya jadi suami yang mampu memimpin bakal isteri saya? Nak pimpin diri sendiri pun masih dalam progress. Hehehe. Nanti bila dah ada anak, nak didik anak lagi.

Banyakkan saya fikir? Perasaan nak kawin tu ada tapi tak sampai seru dan takde jodoh. Tapi percaya ada ketentuan Allah, kalau dah sampai jodoh, saya kawin, kalau belum sampai jodoh, sabar je la. Hehehe.

Bilalah dapat berkawan dengan Heliza Helmi ni. Hehehe. Ada sesiapa nak kawin dengan saya?

Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

13 comments:

  1. kihkihkih...

    ok

    kalo awk rasa awk dah mampu untuk berkahwin sila la uruskan segera ye. tang sedia ke tak sedia tu sume org ada perasaan mcm tu. takut tak bleh manage life bile dah kawen nt. sbb bila dah kawen t.jwb kite besaq.

    itu cuma perasaan kite saje. Insyallah bile dah kawen nt awk sendiri akan tau dan berusaha tuk menjaga keluarga awak dgn baik nt.

    Insyallah (^^,)v

    ReplyDelete
  2. keh2.. abg nasz promot diri erk??? hahahhaha.. cepat2 semua org meh isi borang nih.. abg nasz buat tawaran... keh2...

    setiap benda yang ditentukan Allah pasti akan ada jalan yang terbaik... bila dah sampai waktunya.. tak bersedia pon akan jadi bersedia..:)

    cepat2 kawen abg nasz.. nanti leh jemput kawan2 blogger..:)

    ReplyDelete
  3. AAaaaaaaa...sahabat baik abby sudah fikir2 pasal kawennnn...duit hantaran/mas kawen da sedia tuuuuueee!

    Semoga dpt bakal isteri macam Heliza Helmi!Amin..

    Tinggi taste Nasz ni..:)

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah, boleh. hihi. kene btanggungjawab semua

    ReplyDelete
  5. semoga abg Nasz bertemu jodoh dan bahagia hingga keakhirnya..

    saya sarankan abg Nasz baca buku istikharah cinta la...insyaallah buku tu dapat membantu kot...heeeee

    ReplyDelete
  6. err...nak offer adik kita boleh x? tgh usha cari calon utk adik gak ni...hehehe

    ReplyDelete
  7. Assalam.
    Sampai seru nanti kawin la tu,jangan risau.

    ReplyDelete
  8. ni entry promote diri ke apa ni? haha.. insyaAllah, saya doakan Abg Nasz dapat jodoh yg sesuai dgan Abg NAsz..

    ReplyDelete
  9. haha .. taste tinggi. nk heliza je.. ape pon, smoge btemu jodoh yg baik2 ye

    ReplyDelete
  10. jodoh akan sampai bila tiba masanya.bersedialah..hihi

    heliza helmi?rasanya bila dah friend kat fb tak jd masalah kot?sbb dia mmg peramah dan kalau berjawab2 komen pun dia mmg ok.minat heliza juga ye?

    ReplyDelete
  11. orang cakap awe dah sedia...tapi awe perlukan lagi ilmu dah orang yang dah lama berkahwin pun kena sentiasa tambah ilmu alam perkahwinan ni :)

    ReplyDelete
  12. haha.. moga Nasz bertemu calon yg baik.. =)

    ReplyDelete