Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, August 13, 2011

SEGMEN CX'S : GENG UiTM BY CAMPUS


MENARIK

YOUR ARTISTIC SCRIBBLES & DOODLES COULD WIN YOU RM 10,000!

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Actually dah lama nak join segmen cx's. So, hari ini dengan rasminya saya menjoinkan diri segmen cx's ni sebab saya ini adalah produk UiTM. Produk k? Bukan In Progress. Sebab saya dah habis study di UiTM tahun 2007. Saya dulu Mantan Majlis Perwakilan Pelajar Sesi 2005/2006 sebagai Setiausaha Agong (Ceh...berlagak je). Walaupun masa tu saya ada jawatan tapi saya jenis layan je semua orang macam biasa. Cuma banyak gak event kena attend sampai kadang-kadang kelas pun kena skip. Hehe.

Ok. Ada soalan yang nak kena jawab ni. Jom layan Q dan A kat bawah:

Kampus UiTM mana?
UiTM Seri Iskandar, Perak.

Course?
Diploma in Office Management And Technology (OM114).

Part?
Dah grade dah tahun 2008.

Itu je soalan dia. tak tanya dorm mana saya duduk pun. Hehehe. 

So, semua student or ex student UiTM, jom pakat kasi gegar segmen ni. 

Tarikh Tutup : 20hb Ogos 2011 (Sabtu).

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments: