Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, August 18, 2011

"SAYA DAN PUAN K SAYA"

Ever feel like you need a genie to make your wishes come true?

Get addicted gaming to win your share of RM25,000!



Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Kalau saya bagitau korang saya dah kawin, korang percaya tak? Ini pengakuan berani mati saya. YA, SAYA DAH KAWIN. Nama bini saya adalah Puan K. Ada ke yang terasa melepas tak? Hahaha.

Mas kawin masa nak kawin dengan Puan K ni dalam RM2,000 gak la. Mahal kan? Pastu, hantaran saya belanja lebih RM30,000. Memang saya sayang sangat-sangat Puan K saya ni. Saya beri kasih sayang dan jaga dia dengan baik sekali. Apa yang dia nak dengan sedaya saya penuhi.

Alhamdulillah Puan K ni masih setia kepada saya dan sudah semestinya saya setia kepada Puan K. Mesti korang nak tahu siapa Puan K tu kan? Nama penuh Puan K adalah Puan Kenari. Comel kan nama tu. Hehehe.

Gambar kat atas itulah bini saya. Nombor plat pun ikut nama saya. NBN = Naser Bin Nadzeri.

Hehehe. Jangan marah, nanti kena jual.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

8 comments:

  1. Salam,
    bisalah tu..janji jangan bawak tidur atas katil je..kahkahkahhh!!!!

    ReplyDelete
  2. haha..tak kan la..dengan kerata pun ada feel..? masyuk...

    ReplyDelete
  3. haha..terkejut okay, sbb tetbe je mention hantaran..byk betul, kalah artis,haha..sekali Kenari da.. bikin suspen lah bro :D

    ReplyDelete
  4. Haha. Mana tahu tu Puan. Ntah2 Encik :p

    ReplyDelete
  5. tue la laki yer...

    keta 2 is3 num 1..huh!

    ReplyDelete
  6. hehe. saya baru nak teka2 nama bini abang Puan Kamaliah ke Puan Kamariah ke. sekali Puan Kenari pulak. hehe~

    ReplyDelete