KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, August 31, 2011

PLAN HARI RAYA KEDUA...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Macam mana mood raya korang? Terasa nak masuk bulan puasa balik ke? Hahaha. Yela. Makan tak henti-henti macam saya. Hari raya pertama saya makan tak henti-henti. Walaupun dah tahu perut saya kenyang, tapi tetap gak nak meratah makanan a.k.a. kuih raya yang ada di rumah saudara yang diterjah.

Hari ni, saya sebagai driver menanti arahan Navigator saya iaitu emak untuk memberi arahan ke mana hala tuju saya. Hehe. Takpela. Saya pun bukan nak pergi mana pun. Sekurang-kurang wajah emak saya gelak gembira pun dah cukup. Nanti dah kawin, kena bahagi sama rata dengan isteri saya kan? Nanti merajuk plak bakal isteri saya. Hehe. Takde calon lagi. Tak perlu fikir lagi.

So, plan hari raya kedua adalah belum ditentukan. Hehe. Menanti arahan Navigator saya.

Korang pergi mana hari raya kedua ni?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. bertandang untuk beraya
    susun 10 jari mohon maaf
    selamat hari raya aidilfitri

    ReplyDelete