Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, August 17, 2011

"BARU ADA BLOG, DAH NAK BERLAGAK. CERITA SEMUA"


Let's stay connected on the go.
Get addicted gaming to win your share of RM25,000!

What is Limhamn, Factum or Bekväm?

Ever feel like you need a genie to make your wishes?

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Memang banyak betul ragam manusia kat dunia ni ek? Ingatkan kat dunia nyata je. Kat dunia maya pun ada gak. Saya cuma ada blog yang biasa-biasa je. Saya taklah popular pun dan saya rasa biasa je dengan blog saya. Pelik bin ajaib sebab apa yang saya luahkan di blog saya cuma pendapat dan luahan yang keluar straight dari otak dan perasaan saya. Saya rasa saya tak sebut pun nama sesiapa. Saya gunakan bahasa general. 

Saya nak cerita apa pun itu hak saya. Saya bukan nak burukkan orang lain tapi cuma nak bagi pendapat tentang apa yang saya rasa. Kadang-kadang kita tahu benda tu salah tapi kenapa kita masih tetap buat? Cuba fikir, kita dilarang minum arak tapi ada sesetengah orang tu suka minum arak. Padahal dia tahu arak itu haram. Macam rokok juga la. Kita tahu rokok itu memudaratkan kesihatan kita, tapi kenapa kita masih hisap rokok? Sebab dah ketagih? Kenapa tak usaha untuk berhenti? Kat hospital or klinik banyak cara dorang bagi untuk mengatasi ketagihan merokok. Ini tak, bila orang tegur, melenting tak tentu pasal.

Saya rasa apa yang saya ceritakan pun bertapis gak. Tak nak sakitkan hati sesetengah pembaca. Tapi apakan daya, saya pun cuma manusia biasa je. Kadang-kadang terbabas gak. Kalau tak suka baca blog saya, tak payah baca. Saya tak paksa pun.

Ini cuma pendapat saya ye? Jangan nak terasa plak. Siapa yang makan cili, dialah rasa pedas kan? Takkan rasa manis kot? Hahaha.

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

17 comments:

  1. kalo tak rasa ape2,mksdnye ape??hohoh

    ReplyDelete
  2. biasa la tuh...sabar bulan pose nieh...
    dia selesa kot nak bercerita..pengajaran la pada kita tak semua benda kita boleh citer kat orang...ada menda just keep it by yourself...nak buat entry pun kena pikir jgk...

    ReplyDelete
  3. eh2.. nama ni abg nasz???hurm.. itulah seadanya manusia... dibuat dikata, x buat juga nak bunyi.. macam2... kan??? sabar yer..:)

    lagi satu.. yang dihalang itulah menjadi buruan, yang disuruh itulah selalu menjadi halangan.. kan???

    ReplyDelete
  4. biase la tu .
    pendapat org lain2 :)

    ReplyDelete
  5. Sapa yg buat abg marah..cakap kat saya.. org macam ni patut kena kasi je sepukul..

    kita hidup dlam dunia blog ni..kena la sling hormat menghormati..

    jangan sedap mulut je nk mengata org.. nk nasihatpun, bertapis r..

    ReplyDelete
  6. sabar ye bulan puasa ni, kita tak mati pun dek kebencian orang hehe

    ReplyDelete
  7. TU lah. Manusia ni bermacam pe'el ada. huhu. Saya pun kdg2 tak tahan. huhu. :)

    ReplyDelete
  8. cik anon ke??semakin berleluasa kan?manusia ni sentiasa ada sifat dengki xkan lari dari sifat 2...biarlah mereka bahagia dgn cara mereka kita???dgn cara kita..chill oke ( ^ ___ ^ )

    ReplyDelete
  9. Dearie NasZ my gudfren,

    ' Biarkan anjing menyalak bukit,bukit takkan runtuh dengan zikir manusia. '

    Bertabah lah sahabat.

    Cheers!:D

    ReplyDelete
  10. lain manusia,lain ragam dia nasz..
    yg mana org kata JANGAN tu la yg dia gedik sgt nk buat =P

    ReplyDelete
  11. amboii entry macam touching je ni.. huhu..

    ReplyDelete
  12. aah..macam kecik ati je bunyi nye

    ReplyDelete