Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, August 18, 2011

SEGMEN BEN ASHAARI : SAYA BLOGGER PRIHATIN!

Ever feel like you need a genie to make your wishes come true?

Get addicted gaming to win your share of RM25,000!


Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya nak menyeru semua rakan-rakan blogger semua untuk sama-sama kita menjadi blogger yang prihatin. Saya bersyukur sangat saya masih dapat hidup walaupun taklah semewah mana tapi saya masih ada makanan untuk dimakan. Saya sedar yang di negara lain antaranya Somalia tak cukup malah mungkin langsung tiada makanan untuk dimakan. Bersyukur sangat-sangat.

Jom sama-sama kita jadi seorang blogger yang prihatin. Sekurang-kurangnya kita boleh buat satu entry untuk menyokong tabung kemanusiaan Somalia IRM.


Marilah sama-sama kita sokong k? Sekurang-kurangnya buat satu entry.

Korang prihatin ke?

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. dtg dari segmen Abg Ben..Tahniah kerana anda prihatin!..sama-sama kita beramal di bulan mulia ini...hehehhehee

    salam perkenalan...

    http://simatapanda.blogspot.com/2011/08/saya-blogger-prihatin.html

    ReplyDelete
  2. salam dr mama ...jom dtg blog mama..:)

    ReplyDelete
  3. salam singgah sini.. tengok blogger prihatin..


    http://zulfattah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. saya pun prihatin. semoga amal kita diterima Allah =)

    ReplyDelete
  5. Slm awk, dulu pun saya masuk segment ni.

    nk tukar2 bloglist? Jomlah masuk Bloglist-Wajib-Komen

    http://azzaazman.blogspot.com/2011/09/semua-dijemput-masuk-bloglist-blog.html blog saya.

    ReplyDelete