KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, August 16, 2011

"CEPAT LA. NAK MAIN PERANG NI"


Get addicted gaming to win your share of RM25,000!
What is Limhamn, Factum or Bekväm?

Ever feel like you need a genie to make your wishes come true?

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Terdengar budak-budak tengah cakap nak main perang. Terfikir gak kalau perang betul-betul, dorang nak main tak? Bunyi lagi kuat dari mercun tu. Boleh berdesing telinga. Boleh meletup betul-betul. Mesti dorang suka kan?

Dorang pasti tak takut sebab boleh main senjata api yang bunyi kuat-kuat. Tak perlu risau orang nak marah sebab bising. Lagipun yang pasti makan dan minum pun cukup. Kalau tak cukup takpe, boleh goreng dan perah air mercun tu. Lagi kuat bunyi mercun tu, lagi banyak boleh dapat kan?

Dan yang paling best bila kena tembak, mampus betul-betul. Best kan? Tak payah lagi nak buat-buat mati. Mati terus dan terus cari orang lain untuk baling bom. Boom. Mampus lagi.

Budak-budak sekarang tak pernah fikir tentang kesusahan generasi dahulu untuk berperang dan membebaskan diri dari penjajah. Yang dorang tahu, main perang-perang seronok. Baling mercun sana. Baling mercun sini. Saya yakin emak bapak yang bagi anak dorang main perang-perang ni pun tak rasa kesusahan zaman perang dulu.

Saya ngaku tak pernah rasa tapi saya baca dan hayati kisah pejuang dahulu, saya sedar dan bersyukur sebab sekarang belum lagi ada perang. Saya masih boleh berjalan di Malaysia dengan bebas. Tak perlu rasa takut. 

Korang nak ke perang meletus di Malaysia ni?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. perang mulut byk ah kat malaysia ni. ^^

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...malaysia kita aman

    Nasz ajak budak2 tu main perang ngan nasz hehehe...tengok siapa lebh hebat, tak puas2 main mercun

    ReplyDelete
  3. tringat kecik2 dulu men perang ngan buah apa taw...tembak ngan buah tue dlm buluh...

    ReplyDelete
  4. Sistem islam tulin akan muncul tapi kene perang dulu.

    ReplyDelete