Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, August 17, 2011

"HANG NI DAH LA KAKI PEREMPUAN"


Let's stay connected on the go.
Get addicted gaming to win your share of RM25,000!

What is Limhamn, Factum or Bekväm?

Ever feel like you need a genie to make your wishes?


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tengah lepak sorang-sorang kat kedai makan lagi. Hujan turun plak. Malam ni tidur best nampaknya. Nyaman dan sejuk. Hehehe.

Tiba-tiba teringat kata bapa saudara saya lepas saya decide nak sambung belajar di Tingkatan 6 dalam tahun 2002.

"Hang ni memang kaki perempuan la"

Maksudnya bapa saudara tuduh saya ni kaki perempuan. Mula-mula saya tak tahu kenapa. Akhirnya bila fikir balik, baru saya tahu sebabnya.

Macam ni ceritanya...

Lepas exam SPM, saya kerja dengan bapa saudara saya. Bapa saudara saya berniaga di luar kawasan kilang. Dia berniaga kuih muih. Saya tolong dan dapat duit poket sikit. Kebanyakkan kilang yang bapa saudara saya berniaga kat luarnya adalah kilang elektronik. Banyak perempuan. Masa tu saya ni bukan jenis suka sembang dengan perempuan sebab di sekolah, saya jarang terdedah dengan perempuan. Saya dari Form 1 sampai Form 5, kelas saya semua lelaki.

So, bila awek kilang tegur saya, saya cuma dan jawab sepatah je. Lepas saya dapat result SPM, saya ambil keputusan nak sambung belajar Form 6. Takkan saya nak kerja dengan bapa saudara saya sampai tua kan? Tapi bapa saudara bengang dan tak bagi tapi saya tetap nak sambung belajar gak.

Setiap hari pagi, dia akan maki hamun saya. Sampai satu hari tiba-tiba dia maki saya guna ayat kat tajuk tu. Saya rasa nak tergelak sebab saya nak sembang dengan perempuan pun Fail. Inikan plak kaki perempuan. Rasa lawak pun ada.

Bila fikir balik, mungkin awek kilang tu ada tanya tentang saya pada bapa saudara saya dan bapa saudara jeles kot? Hahaha. Macam la saya ni hensem sangat dan ada orang nak.

Itu je. Kesimpulannya saya rasa saya bukan kaki perempuan. Saya kaki perempuan? Kaki saya berbulu macam lelaki lain. Tak nampak pun macam perempuan. Ada sesiapa kat sini kaki perempuan? Cepat ngaku.

Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. Sy kaki perempuan, kekeke
    Sbb sy perempuan :p

    ReplyDelete
  2. lulz..beliau xda modal nak wt ati panas tu @@ hohoho

    ReplyDelete
  3. huhuhu... saya perempuan mesti kakai saya kaki perempuan..kalau saya laki mesti kakai saya kaki lelaki.. hahhha... gurau ajer.. keh3... saya bukan kaki ayat.. :)

    ReplyDelete
  4. kaki tea perempuan.. hahaha..

    adoii kesiannya sampai kena maki hamun plak.. huhu..

    ReplyDelete