Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, August 8, 2011

"TAK USAHA, APA PUN TAK DAPAT!"

MENARIK

YOUR ARTISTIC SCRIBBLES & DOODLES COULD WIN YOU RM 10,000!

FREEDOM TO LOOK HOT!

HURRY! PURCHASE A SAMSUNG PRODUCT AND REDEEM YOUR FREE GIFT TODAY!


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Korang nak jawab exam, korang tak usaha nak baca buku dan studi, korang rasa boleh jawab tak exam tu? Boleh tapi IQ kena la tersangat sangat sangat pandai sebab bila lecturer mengajar, secara automatiknya melekat dalam otak korang. Korang orang macam tu ke? Kalau tak, pergi studi. Hehe.

Sama gak dalam dunia blog ni. Kalau setakat goyang kaki tunggu orang masuk blog kita, ada la sikit masuk dan makin lama makin takde la. Saya tahu sebab saya pernah goyang kaki dulu. Anggapan saya ada orang nak masuk jengah blog tak popular saya. Hahaha. Cuma beberapa bulan lepas, saya terfikir kenapa takde orang nak datang blog saya? Pastu, saya usaha sikit dengan blogwalking dan komen kat blog kawan-kawan blogger lain, baru ada yang sudi datang jengah.

Lagi satu, kalau setakat join segmen, macam segmen Abang Ben, Ini Kisah Tia, Firdaus Life dan lain-lain blogger yang hostkan komen tapi lepas join tak amik apa-apa tindakan susulan, korang rasa banyak ke orang nak datang blog korang? Memang ada. Bila kita join segmen yang memerlukan kita terjah menerjah, kita terjah. Sebab bila kita terjah dan kita tinggalkan link kita, Insya Allah dorang akan terjah balik. Bagi saya, terjah guna segmen lagi senang sebab kita bleh guna ayat yang sama untuk terjah semua blogger yang join segmen tu. Tapi, kalau setakat tunggu orang terjah kita, kita tak terjah orang, buat apa join segmen? Buang masa je.

Di sini bukan saya nak kutuk atau merendahkan blogger lain, dan bukan juga nak meninggikan diri saya yang memang tinggi (saya memang tingg k?..hehe), saya cuma nak highlight apa yang saya tengok selama saya berblogging dan bersegmen ni. Saya cuma harap kita dapat sama-sama memeriahkan lagi dunia blog. Kalau semua orang duduk tunggu orang datang blog dia, sampai bila pun tak meriah kan? Hehe..

Kalau ada yang tak puas hati dengan entry ni, sila-silalah serang saya. Saya terima dengan hati yang terbuka. Bring it on!

Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. keh3. cx setuju la kan. :) kite join segmen bkn ntk gyg kaki tau. kena ade effort baru ad hasil. :) cm biase la kan.. nice entry! :) btw, * musuh dgn diari kecil? heheh :) gud2.

    ReplyDelete
  2. klau nk dpt hasil yg bagus kna la usaha :D

    ReplyDelete
  3. rezeki xkn dtg bergolek.. sikap biasa manusia, suke peluk tubuh n hrpkn kebaikan dtg kt dia..

    ReplyDelete
  4. t'ingat zmn dulu-dulu jugak. dulu mmg b'blogging saja-saja & then duduk goyang kaki je. :P

    ReplyDelete