Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, August 24, 2011

SELESAI SUDAH...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya baru lepas bayar zakat fitrah untuk 5 orang iaitu saya, emak saya dan 3 orang adik saya. Memang setiap tahun dah jadi kewajipan saya untuk bayarkan.

Saya ingat lagi dulu bayaran untuk zakat fitrah baru RM3.00 je. Kemudian naik RM3.50. Naik lagi RM4.00. Dan seterus-terusnya. Akhirnya tahun ni bayaran zakat fitrah untuk seorang adalah RM7.00. Cuma mengimbas kembali. Hehehe.

Korang dah bayar zakat fitrah belum?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

8 comments:

  1. Alhamdulillah :) dah langsai laksanakan slh satu kwajipan

    ReplyDelete
  2. Salam;
    saya dulu masa mula2 bayar rm2.6o sen..sekarang sudah rm7..

    ReplyDelete
  3. bagus2... saya xtau la ayah saya dah bayar ke belum... rasanye dah... hehhee.. mcm 2 ea resit nye.. xpernah tau pulak -)

    ReplyDelete
  4. belum..mak yang bayar..hehe.. =)
    owh..ada ruangan tulis nama ek. yg kt KL da x leh tulis nama sbb ada garisan tu..

    ReplyDelete
  5. saya masih belajar lagi.. jadi bukan sya yg perlu bayar..

    ReplyDelete
  6. saya plak ayah yang tolong bayarkan...mgkn 1-2 hari sebelum raya kot..

    ReplyDelete
  7. cik ana pon dah selesai bayar :)

    ReplyDelete
  8. suami kakak belum bayar lagi, InsyaAllah nanti bayar

    ReplyDelete