KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, August 20, 2011

AKHIRNYA...BERJAYA!

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Nak suruh emak saya beli baju raya untuk diri sendiri memang susah. Macam nak suruh diri saya beli baju raya untuk sendiri. Hahaha.

Setelah dipush dan diperkenalkan dengan pelbagai jenis design baju raya, akhirnya berkenaan satu di hatinya. Akhirnya berjaya beli. Alhamdulillah. Lepas gak hajat saya.

Tengok muka emak saya punya gembira dah buat saya gembira. Tak kisah sangat berapa ringgit harga baju yang emak saya nak tu. Saya bayar je.

Teringat plak masa saya kecil, masa emak saya beli baju raya saya. Saya ni jenis tak cerewet. Beli je, saya pakai. Hehehe.

Emak korang dah korang belikan baju raya?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

11 comments:

  1. hehe mak saya yang belikan untuk saya ! :D

    ReplyDelete
  2. waahh..dah beli baju.. kaler ape? heee

    ReplyDelete
  3. Salam;
    huhhuhhuuuuwaaaa!! sedih bercampur nangis mak aku dah 4 tahun pergi....

    ReplyDelete
  4. hehehe.. baju raya saya pon mak saya masih belikan..insyaAllah nanti keja saya beli balik untuk mak saya..:)

    ReplyDelete
  5. T.T baeknye anak mak
    emak sye beli awal2 dh~huhu @@

    ReplyDelete
  6. waa..
    bestnye dia shopping raya dgn mak.
    mak sy dh beli..
    2 bln sebelum raya dh hantaq jahit kt kedai...he3.

    raya ni 1st time pakai kaler maroonnn!

    ReplyDelete
  7. baguss` boleh kahwin dah nie ehehe

    ReplyDelete
  8. tahun ni cik ana dpt beli 3psg baju raya utk mak..
    utk diri sendiri je lg belom belo..kehkehkeh

    ReplyDelete
  9. belum lagi r Abg Nasz.. bajet takde..kering poket..haha..saya tak kerja lagi..

    ReplyDelete
  10. kakak dah bertahun, kakak yang belikan untuk anak2...

    ReplyDelete