KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, August 13, 2011

GIVEAWAY : KAD RAYA + DUIT RAYA FAIRUS IBRAHIM


MENARIK

YOUR ARTISTIC SCRIBBLES & DOODLES COULD WIN YOU RM 10,000!

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Join Giveaway lagi. Gila eh saya hari ini? Mula-mula ditag oleh Zul Fattah dan tengok ezza pun join, saya tak boleh tak join. Kena join gak. Hehehe.

Sekarang dah takde orang nak bagi saya duit raya. So, kenalah cari orang nak bagi duit raya pada saya. Hehehe. Di samping nak support blogger lain gak.

Saya kena tag 3 orang. Ini yang leceh tapi buat gak la sebab nak join GA ni gak. 


Jom join ramai-ramai. Hadiah pun menarik. 

Tarikh tutup : 21hb Ogos 2011.

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. oo..ini la GA tu..teehee.... Gud luck ye :) heee...

    InsyaAllah ade mase kite join :)

    ReplyDelete
  2. gud luck ye!
    mekaseh tag..
    kalo smpat nt saye join..
    =)

    ReplyDelete