KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, August 11, 2011

SEGMEN ANAMIZU : CIK ANA! NAK KAD RAYA TU!


MENARIK

YOUR ARTISTIC SCRIBBLES & DOODLES COULD WIN YOU RM 10,000!

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Musuh ketat saya yang comel buat segmen raya plak. So, oleh kerana ingin menunjukkan saya ni baik depan Heliza Helmi, saya mesti pilih! (Trademark Bank Rakyat).

Inilah pantun yang dapat difikirkan oleh saya secara spontannya:

Pergi Mesir Naik Camel
Berhenti kejap pasir dikira
Wahai musuh yang comel
Kad raya milik saya

Movie Transformers Faveret saya
Movie Syurga Cinta pun sama
Kalaulah Heliza Helmi ada
Boleh bagi kad raya

Hehe. Memang pantun entah apa-apa saya buat ni. 

So, korang semua yang dah baca entry ni wajib join. Kalau tak join, korang tunggulah. Saya hantar Bumblebee serang korang. Muahahaha.

Tarikh tutup : 13 Ogos 2011 (6 petang)

Wassalam.

-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

8 comments:

  1. oww...segmen...
    nasz, tggu pulak GA dr kite ye..kite pun nk kasi kad raya jugak..teeheeee

    ReplyDelete
  2. nak join bole ke..? huhuhu... aku ni dulu wakil sekolah dlm pertandingan pantun nih... huhuhu... mmg kalah arr org lain... hehehe...

    ReplyDelete
  3. pantun ke macam tu..? nampak macam puisi jew..semua belakang sama jew..

    ReplyDelete
  4. baru berkesempatan menjenguk nih..
    terime kaseh join wahai musuh ku yg hensem nasz..hehe


    amboiiiiiiiiiiii takmo lari HELIZA dia tu no!!! hahaha

    gud luck nasz ;)

    ReplyDelete
  5. Jom! join giveaway nie...peserta lelaki pertama dapat hadiah..

    http://cintairmata.blogspot.com/2011/08/sticky-post-contest-syoknya-dapat-duit.html

    ReplyDelete
  6. banyak betul segmen di bulan pose menjelang raye ni....

    ReplyDelete