KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, August 10, 2011

"ALAMAK, TERLAJAK SUDAH"

MENARIK

YOUR ARTISTIC SCRIBBLES & DOODLES COULD WIN YOU RM 10,000!


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Malam semalam busy update entry sampai dekat pukul 2 pagi. Pastu ingat nak bangun sahur nanti, nak blogwalking la kejap. Last-last saya terlajak tidur. Tak sempat sahur. Kesian saya. 

Actually, kalau saya bangun sahur, saya bukan makan nasi dan bagai-bagai pun, saya minum susu herbalife 300 ml je. Pastu, lepak depan Netbook sampai azan subuh. Itu keje saya pagi-pagi. Tapi, kadang-kadang tak larat dan terus tidur je.

Bukan tak nak makan nasi dan bagai-bagai tapi kemalasan untuk memasak itu terlalulah tebal. Hehehe. Tapi Alhamdulillah perut saya ni boleh tahan. Mungkin dah biasa sebab masa bukan puasa pun bukan saya makan sangat. Nak diet la katakan. Hahaha.

Korang bangun tak sahur pagi tadi ni? Makan apa? Ataupun tersungkur lajak macam saya? 

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. alorh cian die tk pat sahur. cx tk smpai aty tgk org tk sahur. cian nty saket prt. tkpe2, nty buke mkn ye. :) cx tiap2 ari bgn .. pns lauk ntk fmily kasi hidang, makan n tido. hhaahaha. tp cx tk tido dah afta sahur. :)

    ReplyDelete
  2. Alolo..syiannye..huhuhu~
    xpela walaupun minum jer..sekurang2nye berkat bersahur tu ada.. :) saya bangun sahur gak..oleh kerana semalam xmakan nasi langsung walaupun mak saya masak makanan feberet saya 'Kurma Sotong'.. jadi pagi ne saya sahur dengan makanan kegemaran saya.. nasi+kurma sotong..

    ReplyDelete
  3. bangun la..wajib bro..seperti biasa, makan nasi..tp makan cikit jew tadi.. sakit perut baru nk elok..kena jaga makan cikit.

    ReplyDelete
  4. sy pun duk lepak dpn latop gak pg td sampai tertido... subuh br terjaga... warrrghhhh tak sahur....

    ReplyDelete
  5. xdpt sahur ke hehe, tdi sahur makan bubur nasik bujang je :D

    ReplyDelete
  6. aishh la cian musuh ketat ana ni terlajak plak..
    ana bgn je sahur..
    tu yg sempat update entry tu..hehe



    *diet baik utk kesihatan :)

    ReplyDelete
  7. kite sahur minum air je,sebab bangun pukul 4pg.ingtkan nak bgun balik pukul 5,makan.last last hambik kau.sahur ke mana,kite ke mana

    ReplyDelete
  8. Alahai...untung la perut tu tahan lasak. Kalau kita tak sahur, memanggg tak boleh tahan. Wajib sahur sebab ada gastrik. Kena makan nasi dan telan ubat gastrik siap2.

    ReplyDelete
  9. err. lain kali tidur awal. sahur harus kena walaupun dgn seteguk minuman. pahala tuu. :)

    ReplyDelete
  10. alolorh.. rugi x sahur..

    gugu mkn nasi goreng sahur td ;)

    ReplyDelete