KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, August 21, 2011

ASYIK MAKAN...MAKAN...MAKAN...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sejak balik kampung jumaat lepas, selepas buka puasa, saya kira nak makan je. Pelik betul. Padahal kat rumah sewa hari-hari saya buka puasa dengan kuih je. Pastu tak makan kecuali minum susu sebelum tidur.

Esok pagi kalau bangun sahur, minum susu lagi. Pastu, buka puasa nanti makan kuih lagi. Tapi kadang-kadang saya makan mee+keow teow goreng dengan ayam percik. Hehehe. Tapi kadang-kadang je.

Sekarang dah nak buka puasa. Adik saya pergi beli makanan kat pasar ramadhan. Emak saya dah siap masak lauk untuk sahur nanti. Korang nak tahu lauk apa? Lauknya ialah Rendang Ayam. Hehehe. Awal makan Rendang Ayam. Selalunya Pagi Hari Raya kami makan.

Alang-alang saya dah tulis entry ni, saya nak ucapkan selamat berbuka puasa kepada rakan-rakan blogger. Makan biar berpada-pada. Jangan jadi macam saya yang makan tak henti-henti. Hahaha.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. lebih bersemangat bila lepas makan..

    ReplyDelete
  2. makan sampai perot sendat..
    haha..

    ReplyDelete
  3. makan? sy suka makan...!
    ingat kat rumah sebelum kerja kat sini..dlm sehari tu..boleh 3, 4 kali juga makan nasi...hahaha.

    Abang saya siap cakap..
    "Aku keluaq bilik...nampak hang makan ja..."

    Saya jawab.."Suka hatilah..." =P

    ReplyDelete
  4. sy pon mkn xhenti2 sjak dok umah ni..ngee

    ReplyDelete
  5. wahh bagusney nasz minum susu..
    cik ana xleh la nk minum susu..
    satgi muntah balik..hehe

    ReplyDelete