KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, August 18, 2011

"BERAT BERKATI-KATI, MENYAKITKAN HATI"


Ever feel like you need a genie to make your wishes come true?

Get addicted gaming to win your share of RM25,000!


Assalamulaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Korang tahu tak dalam cerita mana ayat kat atas tu? Hehe. Ini antara cerita faveret saya. Sekarang tengah layan sekarang. Cerita ni agak lama tapi memang suka sangat sebab masa ni Nasha Aziz rambut pendek. Comey. Hehe.

Movie Laila Isabella. Korang tahu movie ni tak? Rosyam Nor, Apek, Nasha Aziz, Syanie, Hans Isac dan Datuk S.M. Salim. Movie ni ada chemistry dia sendiri. Jalan cerita pun simple je. Best.

Korang minat ke movie ni atau saya sorang je yang minat? Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. sy suka nasha aziz.jadi,movie ni pun sy suka jgk la.walaupun agak bur sikit dgn jln ceritanya,tapi masih x lupa babak yg diorang menyanyi lagu hindustan kot..punya la kelakar :)

    ReplyDelete
  2. nak kata minat sangat tak juga, sbb kakak kurang kalau cerita cintan ni, kalau yang misteri, gaduh2, sukalah

    ReplyDelete
  3. Abby pnah tngok cer ni...cerita kiut!
    Suka Nasha Aziz!

    ReplyDelete
  4. erm... sy pun suka citer nie... time duk study dl sanngup tgk wayang then beli cd lak... berkali-kali duk tgk sampai leh hafal skrip... filem 1st rashid sibir...

    ReplyDelete