KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, August 23, 2011

KAWAN UNTUK HUHAHUHA MEMANG BANYAK...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Apa yang tengok selama saya hidup, kawan untuk bergelak dan bertepuk tampar memang banyak. Tapi bila kita sedih dan susah, tak ramai plak kawan. Mana pergi semua kawan yang ramai masa nak bergembira dan bertepuk tampar tu? Dorang busy buat hal masing-masing.

Itu di belah dorang. Kita kata dorang jenis tak ingat kawan bila kawan dorang susah. Tapi kita kena tanya diri sendiri. Kita buat ke apa yang kita cakap dorang tak buat? Masa kawan kita susah dan sedih, kita di mana? Kita harapkan dorang ada di sisi kita bila kita sedih dan susah. Tapi di mana kita masa dorang sedih dan susah?

Korang jawab sendiri ye? Cuma ingatan di pagi hari yang nyaman ni. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

13 comments:

  1. Biasa la lumrah hidup kan...
    tapi kita jgn cepat melatah, hidup mesti mau hepy slalu =)

    jom melawat dan join Contest Cik Reen.. hot2 lagi nieh..hehehee

    http://siluncaimalang.blogspot.com/2011/08/first-ga-cr-perlukan-rakan-alam-maya.html

    ReplyDelete
  2. hurm,, dah jadi fitrah dah tu,bukan lumrah lagi,,,lebih baik minta pada Allah sahaja =]

    ReplyDelete
  3. betul tu, kadang2 kita mgharapkan seseorang buat sesuatu yg kita pon tak pernah buat. tak adil kan?

    ReplyDelete
  4. sepatutnya seorang kawan yang setia bukan sahaja untuk huahuahua...tapi untuk menolong mensihati dan teman kita semasa kita susah...bukan susah untuk menjadi pendengar yang setia :)

    ReplyDelete
  5. mmg xde pun.. time kite senang, ramai mendempel.. mula mengaku kwn dunia akhirat.. time ssh, sebelah mata pun xnk pandang.. *komen dr pengalaman..perit rasa.. skang dh mls nk baek sgt dgn org, tkt kena pijak kepala..

    ReplyDelete
  6. selalu sgt bro..pilih kawan sbb utk keuntungan sendiri..haih =.=

    selalu dh terkena, lagi2 kat Uni..bab-bab assgmnt n stdy week je ramai datang berkawan..after tuh, semua lari hilang ntah ke mana..nk mntak tlg pn ssh..

    ReplyDelete
  7. kwn ketika susah mmg sukar dicari.. sbb tu kte kna bersahabat :).. ikhlaskan hati smasa brkawan,.. lau org susah kte hulurkan bantuan. bgi yg terdaya je... trpulang la kalau dia nk balas atau tdk... :)

    ReplyDelete
  8. selalu ada dgn kwn2 time diorang susah.tp bila sy susah,sy x harap diorang ada pun kat sebelah sy.sy biasa kot sorang2 :)

    ReplyDelete
  9. buat jugaklah sikit-sikit...biasanya kawan ni akakn berubah mengikut suasana semasa diri kite..time belajar..classmate memang ramai..pastu kerja..dah dpt kwn officemate.. tp kwn yg still kekal bersama D adalah kawan satu sekolah/kawan satu kampung....

    ReplyDelete
  10. bro, aku membesar dgn kawan2 dan pada aku kawan2 adalah segalanya... so, aku akan cuba tolong bila kawan susah...

    ReplyDelete
  11. btul...sebelum tunding jari kat org, kita tgk diri kita dlu

    ReplyDelete
  12. kadang-kadang apa yg kita RASA, bukan itu yg sebenar..perlu lebih mengembara ke dalam lubuk hati & perasaan utk lebih memahami..
    cewaaaahh~! eheee~


    *tp mmg betol kwn HUHAHUHA mmg snang nak cari wlupon kita sndiri b'usaha sedaya upaya ADA masa KAWAN kita tu sedih..

    ReplyDelete