KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, August 17, 2011

BUKTI KEBODOHAN MANUSIA...

Let's stay connected on the go.
Get addicted gaming to win your share of RM25,000!

What is Limhamn, Factum or Bekväm?

Ever feel like you need a genie to make your wishes?



Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tadi berbuka dengan air mineral je. So, keluar makan kat la hari ni. Malas nak masak megi plak. Itulah, kawan-kawan suruh cari bini cepat, tak nak. Nanti la saya cari. Bebas macam ni baru best. Hehehe.

Gambar yang korang tengok sebaris kedai yang terbakar akibat kebodohan manusia itu sendiri. Kebodohan yang mana? Korang fikir sendiri sebab ia berkaitan dengan raya yang semakin dekat. Tapi yang menghairankan saya, bukti dah ada dekat sangat dengan orang yang berkaitan tapi still tak sedar gak.

Jom kita doakan dorang sedar cepat sebelum putus jari atau pecah muka.

Nak makan Nasi Goreng Pattaya jap. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. hesh. Macam2. Kalau Cina, india, main tak ada sampai cam ni. Melayu pula yg sangat bahaya. haish.

    ReplyDelete
  2. abg nasz!!!nk jgk nasi goreng pattaya..hehe..ni mesti kes men mercun kan??hadoiii~

    ReplyDelete
  3. mmg nk kene bakor le tu sape punye angkara tu..heshh~








    musuh comelmu:
    anamizu ^____^

    ReplyDelete