Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, August 21, 2011

LETIHNYA HARI INI...TAPI BERBALOI...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Dah lama tak mengecat rumah. Tahun-tahun sebelum ni saya busy kerja. Jarang nak balik rumah sebab kerja. Kalau balik pun, kena bawa mak pergi beli barang-barang buat kuih raya.

Selesai mengecat seluruh rumah kecuali bilik dan dapur sikit. Sebab cat sudah habis. Actually, dah dekat seminggu emak saya suruh adik lelaki saya cat rumah. Tapi entah la. Banyak plak alasan dia. Saya balik terus saya buat dan dia pum kena buat gak sebab saya suruh.

Akhirnya siap gak. Masa menaip entry ni, tangan, baju dan seluar saya penuh dengan cat. Nak mandi jap la. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments: