Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, August 22, 2011

"WARNA APA? WARNA APA?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Ada rakan blogger tanya saya, saya cat umah saya warna apa? Korang boleh sendiri kat dalam gambar atas tu.

Sejak rumah ni dibina, warna cat pertama yang saya cat adalah warna ni lah. Dah dekat lebih lebih 5 tahun tak pernah tukar warna cat. Maintain warna cat ni je.

Masa mula-mula saya cat dengan warna ni dulu, ada kisah lucu. Satu pagi atau petang, saya tak berapa ingat, emak bangun tidur dan keluar bilik. Bila terpandang dinding rumah yang baru dicat tu, tiba-tiba dia menjerit:

"Alamak. Rumah aku terbakar"

Lepas beberapa minit baru dia perasan itu warns cat. Masa emak saya cerita tu, saya gelak je. Saya nampak warna ni biasa je. Macam mana emak saya boleh nampak macam warna terbakar. Hehehe.

Korang nampak warna macam terbakar ke?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. Salam;
    tak nampakpun..kalau tak tahu warna apa nak cat mintak pertolongan ngan rancangan tv iklan cat nippon paint..

    ReplyDelete
  2. tang mana terbakar..hehe..

    kelakar je lah mak bro ni ..:D

    ReplyDelete
  3. selalu kat kg boleh katakan tiap2 thn tukar cat..yg serasi ngan tema...

    ReplyDelete
  4. err...tak nampak macam warna terbakar pun..hehe

    ReplyDelete
  5. hehehe..mgkn mak awk nmpk dinding tu t'kena cahaya matahari kot...so kesan dia nmpk macam terbakar..eh,xtau la..tp kelakar kot :p

    ReplyDelete
  6. huhuhu... warna lembut nih... aku baru jek lepas mengecat rumah... penat bro... tobat taknak buat time bulan pose ni lagi...

    ReplyDelete
  7. kaler purple..
    heee.. tak pun light blue.lbih calm.
    pink pom boleh..
    takpon plain white.
    6t tmbah wall paper.. :)
    nak tlg cat!! sya suke ngecat! :p

    ReplyDelete
  8. perhh! cemane mak nasz buleh kata rumah terbakar? kih3
    ok je ana tgk kaler nih..
    ana pon x larat nk cat laen tahun ni.
    tunggu la lepas2 raya nti kalo rajin tukar cat laen..hehe

    ReplyDelete