Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, August 30, 2011

"DAH LA TU. TINGGAL LA SIKIT UNTUK ESOK"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Gambar kat atas rendang ayam yang baru siap emak saya masak. Sampai je rumah tadi, terbau rendang ayam faveret saya.

Letak beg dalam bilik je, terus saya terjah ke dapur.

Emak : Ha.. Nak apa?

Saya : Hehehe...

Emak : Tak siap lagi ni.

Saya terus menanti di sambil memandang TV. Cite Cinta 120 km. Pastu...

Emak : Dah masak dah.

Dengan pantas mencapai pinggang dan menceduk 3 ketul ayam rendang.

Emak : Dah. Simpan untuk esok sikit.

Saya : Ala...

Terus naik atas rumah dan meratah 3 ketul ayam rendang sambil tengok TV. Hehehe.

Korang nak sikit?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. sedapnyer... nak sikit... selamat hari raya... nanti sggh dengar lagu raya ciptaan ary ye..

    http://ariasputera.blogspot.com/2011/08/salam-lebaran-buat-semua-ary-dendangkan.html

    ReplyDelete