KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, August 13, 2011

"SAMBIL MANDI, MINUM AIR"


MENARIK

YOUR ARTISTIC SCRIBBLES & DOODLES COULD WIN YOU RM 10,000!


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tiba-tiba teringat lucu masa kecil-kecil dulu. Bukan sekarang k? Sekarang ni kalau tak puasa, tak tau la nak cakap pe. Dah besar pun tak reti nak puasa, mungkin sebab sakit kronik ataupun tak perasan sekarang ni bulan puasa. Hehehe.

Masa tu saya masih sekolah rendah. Saya duduk kampung dan sekolah pagi. So, balik sekolah waktu tengah hari la. Panas. Saya balik sekolah naik basikal.

Sampai rumah, badan letih campur kena kayuh tengah panas lagi, so mesti nak mandi kan? Rumah kampung mana ada air cond. Saya pun mandi dan sambil buat-buat tertelan air. Biasalah. Mandi air kolah. Hehe. Keluar bilik mandi, segar je muka saya. Hahaha.

Nakal kan saya kecil- kecil dulu? Ada sesiapa yang tak pernah nakal masa kecil dulu, angkat kening.

Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

3 comments:

  1. waa..mandi kolah syioknye...xsabar nak balik kampung raya ne..dapatlah mandi kat kolah lagi.. wee~

    ReplyDelete
  2. Abby masa darjah 1 tak tahan posa,balik dr skolah terus bukak esbok minum milo ais.bila kena tegur abby buat2 muka tkejut, ' alamak!LUPA!!!!'.

    hahaha...

    ReplyDelete
  3. saya kecik2 balik sekolah g sungai dulu.berendam lama2.baru balik umah

    ReplyDelete