Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, August 22, 2011

"ORANG YANG ADA BLOG NI UNTUK ORANG YANG PANDAI MENULIS JE"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya tunjuk kat adik lelaki saya blog saya. Macam biasa la, dia akan mencebik muka sambil pandang tempat lain. Ceh... Jeles la tu. Saya tanya dia,

"Hang tak pernah buat blog ke?"

"Blog ni untuk orang yang pandai menulis je"

Saya diam je la. Saya hairan kenapa dia fikir camtu. Sebab dalam facebook kita menaip gak walaupun taklah panjang mana. Dalam blog ni tak semestinya kena menulis je tapi kita boleh kongsi gambar dan video. Macam mana nak upload gambar dan share video? Korang google sendiri la. Hehehe.

Saya pun bukan pandai menulis. Kadang-kadang hasil penulisan saya macam rojak buah campur strawberi merah lagi. Cuma saya cuba santaikan gaya penulisan saya walaupun tak tahu sesantai mana. Janji santai.

Cuma bagi saya, orang yang ada blog peribadi macam saya ni boleh disamakan diari yang boleh oleh semua orang. Kena faham k, ada diari yang hanya boleh dibaca oleh owner dia je. Gaya tulisan dia lebih kepada luahan. Tapi saya olah gaya penulisan saya kepada luahan ran pendapat. Sekurang-kurangnya pembaca saya boleh luahkan pendapat dorang di ruangan komen. Tapi kadang-kadang saya tulis entry perkongsian gak. Cuma saya lebih suka bagi pendapat saya. Sokong atau tak sokong, itu terletak pada hak masing-masing.

Yang penting, korang gembira tak buat blog ni? Dan korang sayang tak kat blog korang?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. sayaaaaaaang giler kat blog ni. walaupun tak dela hebat sgt dlm bidang industri penulisan ni. haha

    ReplyDelete
  2. sayang la bag Nasz.. tapi.. blog ni lagi santai.. layan la..

    ReplyDelete
  3. aku bukan ada blog je. aku dah ketagih tahap kritikal dengan blog

    ReplyDelete
  4. betol2..buat belog ni mcm diari perjalan hidup kita :)

    ReplyDelete
  5. I'm falling in love with ma belog! hahaha..of coe syg giler walaupun hanya blog comot^^

    ReplyDelete
  6. saya tak pandai menulis... T_T
    saya berblog dengan menaip.bukan menulis. hehehe..

    betul kte awak.blog sy diari sya + kawan saya tmpat sy luah psaan ;)

    mesti lah syg ..lau tak..takdenye nak touch up2..hehehe

    ReplyDelete
  7. walopon kita tak dapat menulis dengan hebat, tapi skill tu boleh diasah..saye mestilahhh sayang kat belog saye!! hehe

    ^__^

    ReplyDelete
  8. huhuhu... mestilaa sayang bro... tapi aku masih lagi mencari gaya penulisan laaa... masih buntu ni...

    ReplyDelete