KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, August 31, 2011

"MAI... SALAM MAK UDA KALAU NAK DUIT RAYA"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Hari ini saya jalan-jalan rumah sebelah a.k.a. rumah emak dan bapa saudara saya. Disebabkan dari pagi tak makan nasi, saya makan soto dengan sup ayam tambah 3 kali.

Mak Tam : Sedap ye Naser? Tambah 3 kali dah

Saya : Sedap. Dari pagi tak makan nasi Mak Tam.

Saya jawab dengan suara serak saya. Hilang suara tiba-tiba. Memang saya dah sakit tekak sejak sebelum raya lagi. Tapi saya buat donno je. Pagi tadi makin teruk. Masih buat donno je. Hehehe.

Pastu, navigator saya a.k.a. emak saya ajak pergi rumah Mak Lang saya kat Sungai Duri. Saya layan je.

Sampai rumah Mak Lang saya, ternampak laksa. Saya cool dulu. Duduk jap. Pastu, dengan pantasnya saya menceduk laksa dan menjamah dan tambah 2 kali. Hehehe. Kuat makan saya kan?

Pastu masa nak balik, emak saya pun menjalankan tugas sebagai Menteri Kewangan.

"Mai... Salam Mak Uda kalau nak duit raya"

Pantas je budak-budak tu bersalaman dengan emak saya. Saya teringat masa saya kecil dulu. Macam tu la saya dan memang best dapat duit raya. Terkenang plak zaman kecil comel lote saya dulu. Hehehe.

Sesiapa nak bagi saya duit raya, meh. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

1 comment:

  1. ha3..dulu2 best la dpt duit ry..
    skrg..kite yg kn bg..
    nasib baik xdpt gaji lg..he3-alasan-

    ReplyDelete