KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, August 24, 2011

"MANISNYA DIA SEBAB BERTUDUNG"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Baru lepas makan GCB di McD Tambun. Nampak awek-awek yang manis je bertudung. Saya ni ada soft spot untuk awek yang bertudung ni. Suka tengok wajah dorang. Memang manis bila dorang bertudung.

Saya nak sembang bahagian muka dan tudung je. Bahagian bawah yang tersembul dan legging ni, saya tak nak komen. Saya suka tengok awek bertudung sebab manis je muka dorang.

Contohnya, Heliza Helmi kesayangan saya. Manis je muka dia. Dah la comel. Saya pun cepat terjatuh hati dengan orang bertudung. Hehehe. Kira soft spot saya. Kantoi sudah.

So, kalau korang saya ngorat awak, pakai tudung dan sms saya. Hehehe. Gurau je. Saya ni agak bengap dalam bab mengorat sebab saya ni pemalu. Ceh... Pemalu konon. Muahaha.

P/s: Teringat kat Heliza Helmi tapi rasa saya tak layak plak. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

8 comments:

  1. hehehe..btul2..heliza comeyy..xcm eyda..xcomeyy pn..

    ReplyDelete
  2. heliza mmg comel. suke tgk part mata dia.

    ReplyDelete
  3. wanita bertudung, bukan je comel, penampilan nampak kemaskan

    ReplyDelete
  4. bak kata jiran sebelah menyebelah kat dlm kelas..org cantik..pakai pepon nampak cantik..

    ReplyDelete
  5. setuju. bila seoarang wanita memakai tudung , wajah-nya tampak lebih manis dari tak bertudung :)


    http://mywithoutreasonii.blogspot.com/2011/08/kesedaran-memang-selalu-nya-datang.html

    ReplyDelete