KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, August 16, 2011

"SALAH ORANG, ORANG SALAH. SALAH DIRI SENDIRI, ORANG SALAH GAK"


Get addicted gaming to win your share of RM25,000!
What is Limhamn, Factum or Bekväm?

Ever feel like you need a genie to make your wishes come true?


Assalamulaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Macam biasa, internet ofis lembab sampai tak boleh nak post entry baru. Yang boleh buat pun cuma baca, komen dan approve komen je. Nasib baik itu masih boleh buat. Tak tau la esok-esok camne plak.

Hari ni pagi-pagi dah buat saya bengang. Inilah manusia yang tak nak mengaku salah sendiri. Walaupun salah sendiri still kata saya orang lain. Tapi bila salah orang lain, pandai plak marah orang tu.

Kalau salah saya, nak marah or tegur, saya tak kisah sangat. Saya boleh terima sebab itu memang salah saya. Tapi, kalau itu bukan salah saya dan saya dah buat perkara yang betul tapi dia masih cakap salah saya, memang saya panas. Lagi satu bila cakap macam saya tak buat kerja, lagi panas saya. Saya dah buat kerja saya dan pos pada dia tapi pihal dia hilangkan, dia kata saya tak hantar. Saya ada bukti penerimaan pihak dia lagi.

Kalau dia admit kesalahan dia, saya boleh terima lagi. Kalau keluar ayat macam ni saya masih boleh terima lagi:

"Tak tahu mana staf kak letak. Minta tolong hantarkan semula salinan yang awak ada ye?"

Sekurang-kurangnya mengaku salah diri sendiri. Jangan nak selamat diri sendiri, letakkan salah diri sendiri pada orang lain. Orang lain pun ada perasaan gak. Jangan asyik seniority je. Memalukan betul.

Cuma luahan rasa hati saya. Cuma sekarang rasa OK sikit dengar lagu raya. Hehehe. Rindu kat Heliza Helmi.
Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. x suka ngan org yg x mahu ngaku salah silap sendiri...bodoh sombong namanya ni NasZ...

    ReplyDelete
  2. makin byk org, makin byklah ragamnye..bulan pose ni sabar je lah bro :)

    ReplyDelete
  3. adoi yai..
    mg kene banyak makan hati lah dengan org cm tu kan

    ReplyDelete
  4. hidup ni permainan..sapa pandai dia menang.. kih kih kih

    ReplyDelete