Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, August 10, 2011

SEGMEN ATIQAH : BLOGLIST ATIQAH WADIAH

MENARIK

YOUR ARTISTIC SCRIBBLES & DOODLES COULD WIN YOU RM 10,000!

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Join satu lagi segmen bloglist dari Atiqah. Hehe. Gila eh saya ni? Dah dua segmen berturut saya join. Takpe, saja nak support kawan-kawan blogger. Lagipun syaratnya simple je.

Nak kena tulis berkenaan Doodle Super Atiqah?

Sebenarnya terasa takut bila nampak Doodle Super Atiqah ni sebab saya ni adalah penjahat yang baik dikehendaki pihak Megatron. Sebab apa? Sebab saya tolong Autobot untuk kalahkan dorang. So, sekarang ni saya terpaksa menyamar sebagai seorang blogger yang hensem la konon. So, saya harap Super Atiqah boleh tolong hantar nasi lemak yang baru saya buat ni kat emak saya di Planet Cybertron. Boleh kan? Please. Please. Super Atiqah ni nampak begitu anggun sekali dan bolehlah bergabung tenaga dengan geng-geng Autobot saya. Boleh kita musnahkan Megatron habis-habisan. Boleh kan Super Atiqah?

Takpe2. Tentang bayaran, pihak Autobot telah sediakan. Super Atiqah tak perlu risau. Kami bersedia untuk membajak sawah belakang rumah Super Atiqah. Macam mana kami tahu belakang rumah Super Atiqah ada sawah? La...Kan kami boleh berupa macam-macam. Peti surat rumah Super Atiqah tu geng kami. Hehe.

Kreatif tak? Hehe.

Tarikh Tutup : 13 Ogos 2011

Korang tunggu apa lagi? seeerraaannngggg!!!

Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-



Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. halamakkk!!terharooo..terharooo..tengs awak sbb sudi join..tlg kasik nasi lemak kat mak..not a biggie bro..kicik tapak tgn,luas pdg bola bkt jalil sy tadahkan utk tlg post nasi lemak..hehe :)

    ReplyDelete
  2. haha..nk join jugak..memang otak kartoon r abg Nasz ni..

    ReplyDelete
  3. doodle die nampak sangat garang. haha

    ReplyDelete
  4. fewiitt~~
    kiut3!!
    kene join gak nih..hehe





    *tahan lagi ke puase tu nasz?? hehe

    ReplyDelete