KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, August 23, 2011

BERGEMA LAGU RAYA DI SETIAP MASA...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Makin dekat nak raya, masih bergema lagu-lagu raya di mana-mana sahaja. Korang tune radio, lagu raya. Masuk shopping complex, lagu raya. Masuk pejabat kerajaan, lagu raya. Memang betul-betul mood raya dah ni.

Saya minat lagu raya yang lama-lama. Lagu raya yang baru ni tak lah best sangat macam lagu raya lama. Antaranya, Lagu 4U2C, M. Nasir dan lagu-lagu raya yang lama-lama. Tak ingat nama penyanyi. Hehehe. Suka dengar je.

Korang pun mesti dalam mood raya kan? Lagu raya apa korang minat?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

1 comment:

  1. betoi3!
    ana kat ofis pon bantai out volume on lagu raya semedang..dari start masuk ofis pkul 9-5 petang..
    DENDANG PERANTAU & INDAHNYA BERAYA DI DESA ana punya feveret!

    raya! raya! raya! hehe

    ReplyDelete