KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, August 31, 2011

BAJU RAYA BARU KU... HEHEHE.

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Masa saya snap gambar kat atas tu, saya berada di rumah mak saudara saya di Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Minta tolong adik tangkapkan gambar. Hehehe.

Baju raya baru saya selepas 5 tahun tak tukar baju raya. Hehehe. Emak saya dah siap beli kain untuk tempah baju raya anak-anaknya. Saya pun dengan pantas bawa emak beli baju raya baru untuk dia. Kalau tak, dia akan busy dengan baju anak-anaknya sampai terlupa baju raya diri sendiri. Hehehe.

Rupanya niat emak saya sebab nak tangkap gambar keluarga. Dan berjaya. Tak siap lagi gambar. Kalau rajin, saya letak kat blog saya. Hehehe.

Tema tahun ni yang julung kalinya kami buat sedondong adalah coklat cerah. Hehehe.

Tema baju raya korang?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. sy kaler purple..he3..
    cute nyerrr!

    ReplyDelete
  2. haha.. hencem doh tu... haha.
    saya dah 5 tahun... pakai baju sama je.. x mampu lg nk tukar.

    ReplyDelete