KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, August 29, 2011

"AWAK KERJA APA?"


Have your say, in a united voice.

Win A HTC Cha Cha today!

Chicken, crab, or prawn? You decide!

We Could Think Of A Hundred Reasons To Love It, But Here's TEN!


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Berjalan-jalan menuju kedai makan di suatu malam yang begitu nyaman sekali. Nak makan nasi goreng pattaya. Sebenarnya teringin nak makan Tomyam Campur tapi kat kedai yang saya nak pergi ni takde. So, nasi goreng pattaya pun bolehlah sebab perut dah sedang menyanyikan lagu Cradle Of Fifth - Nymphetamine. Hehehe. Korang tau lagu tu tak? Korang pergi tengok kat Youtube. Dengar je tau? Jangan terpengaruh plak macam saya dulu. Hehehe.

Duduk di suatu sudut yang boleh nampak TV. Sambil makan mesti tengok TV. Astro plak tu. Wajib. Hehehe.

"Nak makan?"

"Nasi Goreng Pattaya"

"Air?"

"Teh O Ais"

"Ok. Anak ni baru kerja sini ke?"

"Ye makcik"

"Kerja kat sekolah ek?"

"Taklah makcik. Kerja kat pejabat pendaftaran"

"Owh. Kerja Gomen la ni"

"Ye makcik"

Mak cik terus melemparkan senyuman paling manis dan pergi. Saya terdiam. Memang selalu orang kampung tanya tentang diri saya. Tanya pada staf saya tentang status saya. Hehehe. Ceh, pelik betul la. Siapa la nak saya ni kan? Hahaha.

Rasa lawak gak masa tu tapi saya layankan je. Bukan makcik tu je. Ada lagi. Tapi macam biasa, saya layan macam biasa je. Manusia ni pelik kan? Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. ramai bertanya tu..


    adakah petanda baik??hehhe..

    ReplyDelete
  2. biasa la tu orang akan tanya keje apa..keje katne.. pastu bila nak kahwin.. bla bla..

    ReplyDelete
  3. nuyui: takde maknanyer..haha..

    intan: betul3..hehe..

    ReplyDelete
  4. sampai masa.. jumpa r jodoh tu.. kan?

    ReplyDelete
  5. biasala tu..kalo keja govemen, mst org pndg tggi huhu

    ReplyDelete
  6. Fattah : haha..dah jumpa kot? tp..

    sutera kasih: ntah la. saya rasa biasa je. saya keje jawatan kecil je. nak pandang ape nyer. hehe.

    ReplyDelete
  7. kalo kje gomen ni,jwtn kecik pon org x kisahla nasz :)

    ReplyDelete
  8. salam;
    tak lama lagilah tu..atau saja2 nak borak.

    ReplyDelete
  9. yusuflaili: haha..mungkin gak.

    ReplyDelete
  10. makcik tu minat kat bro kot..weee~~ hehe..

    ReplyDelete