KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, August 16, 2011

"DENGAN KUASA BULAN, AKAN MENGHUKUMMU"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger.

Tiba-tiba terdetik ayat kat tajuk tu. Ia dari satu anime Jepun yang selalu diminati kaum perempuan suatu ketika dulu. Sekarang dah jarang dengar. Saya pun kadang-kadang tertengok gak (ye ke?. Hehe).

Saya pun tak berapa ingat sangat camne cerita dia. Cuma ingat ada 5 awek yang ada kuasa dan ada seekor kucing hitam yang ada lambang bulan sabit di dahi dgn juga seorang lelaki yang bertopeng da suka gigit bunga ros. Rasanyalah. Hehe.

Nak buat teka dan menang la. Sesiapa yang dapat teka dengan pantas dan tepat akan dipromote blognya selama 2 jam. Hehe.

Soalannya : Apa nama tajuk anime berkaitan dengan ayat tajuk kat atas?

Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

16 comments:

  1. hehee
    cite kartun sailormoon
    tahu sgt tag line sailarmoon tu bile die bertukar..hehee
    tiap2 sabtu tgk
    weee =)

    ReplyDelete
  2. cite Sailormoon !!! my feveret nie !!! =)

    ReplyDelete
  3. sailormoon.....he5

    http://semangat10naga.blogspot.com/2011/03/sailormoon-time.html

    ReplyDelete
  4. sailormoon la abg nasz.. mmmm wah feveret saya citer kartun tuh..:) abg nasz pon layan??? tapi nape sekarang da x ader yer??? saya suka laki bunga mawar tu.. hensem kot.. hahahha..:)

    ReplyDelete
  5. sailormoon!!sbtu aritu baru tgk...HAHAHHA

    ReplyDelete
  6. oh..ini teka td..huhu...sailormoon...laa..terlepas...haissshhh

    ReplyDelete
  7. sailormoon la...ehehe....
    skrg dah ditayang balik kt ntv7 jam 10 pagi or 10.30 pagi....dah lupa... =.="

    ReplyDelete
  8. sailormon lah..dan kawan2 dia..sailor jupiter, sailor mars, sailor mercury, sailor venus...tu cite fav sy wktu kecik...1 lagi admire kat hero y dtg mmbntu smbil bwk bunga ros tu...tuxedo mask=)

    http://myzelaries.blogspot.com/2011/08/rindu.html

    ReplyDelete
  9. da lama takde cite sailormoon i...heeee....bese dulu dok siar kat tb2 jp...heeeee....

    ReplyDelete