KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, August 1, 2011

"AWAK NI PANDAI LA"

MENARIK:


Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Pertama sekali saya nak ucapkan terima kasih sebab puji saya. Haha... Ada kawan lama saya kata saya pandai. Terkejut sebab tak pernah saya ni pandai. Terbangga sekejap. Hehe...

Harap-harap dia puji ikhlas. Betul-betul jadi pandai pun best. Tapi sebenarnya pada pendapat saya, setiap orang ada kepandaian masing-masing. Mungkin saya ni cepat belajar dan senang faham. Ada sesetengah orang yang jenis sangat senangkan diri dengan keadaan sekeliling. Ada juga yang jenis rajin bekerja.

So, jangan lah kita terlalu bangga sangat dengan kelebihan kita. Jangan la kita terlalu merasa rendah diri sangat dengan kekurangan kita. Simple je. Bersederhana dan bersyukur. Pasti kita rasa aman damai.

Tak gitu?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

11 comments:

  1. biarlah besederhana :)

    selamat berbuka :P

    ReplyDelete
  2. jangan berbangga dengan ape yang dimiliki kerana sifat riak akan menyusul....dan menjadikan kite sombong..^_^

    ReplyDelete
  3. setp bile org ckp mcm tu..kite amin kan aje...doa an..^_^..btol x encik naser??? ^_^

    ReplyDelete
  4. Pujian yg ikhlas itu mampu mengubah hidup kita mjadi lebih berjaya...

    selamat berpuasa awak..=)

    ReplyDelete
  5. adalah lebih baik buat2 bodoh daripada memandai-mandai...kankankan.

    dan jgn sesekali biarkan org lain mengambil kesempatan di atas kerendahan hati mu...:)

    ReplyDelete
  6. Assalam...
    Selamat berpuasa dan berbuka...

    ReplyDelete
  7. betul... sederhanalah dalam semua keadaan..:)

    ReplyDelete
  8. hehee...awk ni pndai la.. :)
    kb puji ni..hehehe..

    ReplyDelete
  9. Setelah jalani ujian..
    Bersederhanalah~~

    (Lagu raya dinyanyikan 1st day poser)
    Ha-ha-ha:D

    Orang berbudi, Kita Berbahasa.. Orang MENYANYI?

    ReplyDelete