KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, November 28, 2011

"KABUS DI KAMPUNG, KABUS DI BANDAR"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Kabus di kampung dan bandar berbeza. Di kampung ni, kabus di kampung segar je kalau hirup.


Tapi kabus di bandar lebih banyak asap dari kabus. So, bau mesti lebih kepada asap je. Hehehe.


Ini pendapat saya je. Hehe.


Korang ada pendapat lain?


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.1

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. entahlah...akak tak dapat nak bezakan sebenarnya...janji nampak kabus....tahu kabus saja hahaha

    ReplyDelete
  2. memang best kabus kampung, . . . kalau nak tengok kabus ladang pulak ade kat sini ha, . . .

    http://jali-ashburn.blogspot.com/2011/11/untuk-korang-nah.html

    :D

    ReplyDelete
  3. setuju!!!!

    kalo kabus kat kampung, kadang2 bercakap pun keluar asap =)

    ReplyDelete
  4. ooo kabus kampung best..nyaman jew.bila balik perak,kul 6.30am,menyelinap kat anjung atas bukak tingkap tengok kabus..sejuk je..

    kabus bandar..hampesss..hihih

    ReplyDelete