Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, July 14, 2011

TENSION!!!

salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sekarang terasa tersangatlah tension. Tension sangat-sangat. Tapi muka masih dikontrol dengan penuh keindahan pelangi biru yang mendamaikan. Hehe... Dah merapu sekarang.

Walaupun saya berjaya mengontrolkan keindahan muka saya bak pelangi biru yang mendamaikan, tapi sebenarnya kepala saya sakit, badan rasa lenguh-lenguh, tak boleh fokus nak buat keje dan rasa macam nak demam je.

Yang paling membengangkan saya adalah bila saya mengadap komputer untuk taip entry, saya jadi blank. Padahal, bila jauh dengan komputer, idea datang menerjah plak. Tension betul la.

So, untuk memastikan idea saya tak hilang, terpaksalah menggunakan handphone untuk tulis entry ni. Sekarang ni pun saya berada jauh dari komputer untuk memastikan idea dalam otak tidak memerajukkan dirinya dan menyorok.

Korang rasa kenapa jadi macam ni ye?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

23 comments:

  1. ada momok kat komp tu..wakaka

    ReplyDelete
  2. Assalam..
    Sindrom baru tu...hehe..sabo je la..
    http://azilas.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. sawan komputer nama sakit tu..makcik selalu kena...

    ReplyDelete
  4. huhuhu tu dh kira tahap stress dah tu...gi google cara2 menangani stress yer...

    ReplyDelete
  5. Haha.. sabar ye Incik Naser..kalau tension cuba wat ni..

    http://belogcikarda.blogspot.com/2011/03/cara-yang-terbesttt-segarkan-kaki-dan.html

    Pastuw cara nak dapat idea..sila baca ni..

    http://belogcikarda.blogspot.com/2011/07/kenapa-aku-suka-duk-bilik-air.html


    Hikhik ^^

    ReplyDelete
  6. wah blog dh renovate ye.. hehe.. jngn tension2 nanti high blood pressure naik..

    ReplyDelete
  7. ada lambang zionis dlm laptop ni..mmg la mcm ada yg tak kena haha

    ReplyDelete
  8. emm..masalah besaarrrr nie..hihi,xde la..sbnrnyer penah gak situasi cmtue...idea byk tp xtau dr mane nk start kn..??xpe..slow2 ea...

    ReplyDelete
  9. simptom biasa bg seorg blogger..
    Mieya pon pernah jgk jd macam tu..
    Tapi cara Mieya lain sikit, bila ade je idea, mieya terus tulis kat atas kertas..
    Setiap orang mempunyai cara yg t'sendiri..:)

    ReplyDelete
  10. heheh. pkai android blh le. :P
    lg pn, tea pn salu kene cmtu ohh. tu kena tulis nota dlu. T__T

    ReplyDelete
  11. situasi begini selalu gak berlaku kat gua...huhu

    ReplyDelete
  12. sama la cara kita..tulis siap2 dalam fon dulu baru taip balik kat blog..huhuh

    ReplyDelete
  13. Holla holla, mira datang singgah ni.. nape tnsion2 ni?? relax and chill ya.. :)

    ReplyDelete
  14. ahaha.. Abg Nasz kena write down semua idea tu kot.. macam jannah la tadi.. tengah ironing bole pulak dapat ilham. terus amik kertas, tulis..hehe

    ReplyDelete
  15. salam singgah...gunakan kecanggihan yg ada...teruskan blogging di mana saja.

    ReplyDelete
  16. u need a rest. don't look at ur computer for a few hours. =) hehe.

    ReplyDelete
  17. stress, banyak kerja ek atau....

    hihi, kesunyian...nak kena cari teman ni kih...kih

    ReplyDelete
  18. blog guna hp la NasZ...jauhi pc...kekekekeke

    ReplyDelete
  19. saya pon selalu jadi macam tuh.. hahhaha... tapi x der hp canggih macam abg nasz.. so idea yang banyak2 tadi tu dibiarkan terbang begitu sahaja.. :)

    ReplyDelete
  20. selalu gak camtu bro... kdg2 idea dtg cam air, siap terfikir best gak ni masukkan dlm blog... pastu bila dah buka blog, boleh lupa plak... hadoi...

    ReplyDelete