KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, November 11, 2011

"PENDAFTARAN PERKAHWINAN BERAMAI-RAMAI - 11.11.11"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Sekarang saya ada kat JPN Ipoh untuk majlis pendaftaran perkahwinan beramai-ramai pasangan bukan islam. Saya difahamkan lebih kurang 70 pasangan akan didaftarkan pada hari ini.


Bagi yang tak tahu, pasangan bukan islam, perkahwinan boleh didaftarkan di Jabatan Pendaftaran Negara. Sebenarnya, saya pun seorang Pendaftar Perkahwinan untuk mendaftarkan perkahwinan bukan islam ni. Tapi kali ni saya cuma sebagai tetamu jemputan je.


Selamat Pemgantin kepada semua pasangan yang terlibat dalam pendaftaran perkahwinan tarikh keramat ini.


p/s : Tengok ramai yang kawin hari ni, rasa jeles plak. Hehehe.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.1

Sila Tekan Like Jika Suka

22 comments:

  1. mak ai, ramainye...apelah yg istimewe sngt 11.11.11 nie selain dri no yg cntik..huuh :D

    ReplyDelete
  2. lahai...terkejut gak...tengok non muslim punya majlis...

    muslim ada buat cam gini tak?

    ReplyDelete
  3. hehheehe
    jgn jeles2, teruskan gigih mncri ye
    kekekek


    selamat pengantin baru semuaa!

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah... ulangtahun perkahwinanku yg ke 11 jatuh pd hari ni penghulu segala hari :)

    Nasz dah sampai seru tu.. dah de lom calonnya ^_^

    ReplyDelete
  5. ramainya yang nak kawen hari ni...yang Islam lagi la ramai kot..tahniah semua!!

    ReplyDelete
  6. 11.11.11..tarikh yg canteq kan..
    selamat pgantin baru jgk lah ^_^

    ReplyDelete
  7. ramainya kawen hr ni.. hurmm, jeles!! hehe

    ReplyDelete
  8. rmai suka dengan date yg menarikkn..

    ReplyDelete
  9. apa lagi, kahwin lah. nanti balik kampung takde soalan cepumas lagi. haha

    ReplyDelete
  10. kalau dah jeles tu cpt2 la kawin yer tuan hamba..huhu

    ReplyDelete
  11. ramai nak kawen hari ni sebab tarikh yg cantek.. 11.11.11

    ReplyDelete
  12. asyik cerita pasal kawin je..dah nak ke arah tu la ye..bagus2 jgn lupa nnti jmput ye..

    ReplyDelete
  13. jelesnye tgk org yang dah kawen .. hehe :)

    ReplyDelete
  14. huhu..kalu jeles,,cari la calon cpt..bole la kawen cpt2

    ReplyDelete
  15. hhihihi ramai nak guna tarikh cantik ni.kawin,lahirkan baby,tunang..macam2..tumpang happy jugak.

    ReplyDelete
  16. jangan tunggu lama-lama..
    nanti lama-lama..dia diambil orang..
    hehe ( main celah je, tak tahu hujung pangkal, jgn marah ee..)

    ReplyDelete
  17. jeles jugak. :(
    tahun depan 121212 pun ada potensi utk tengok ramai kawen.

    ReplyDelete
  18. wo ramainye! nasz punya turn bila nasz??? hehe




    jiran nasz,
    ana

    ReplyDelete