Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, August 5, 2011

CONTEST SALWAISMAIL : "REVIEW BLOG DAPAT RM"

MENARIK:

TRUDY & TEDDY PROVIDES COMFY BABY WEAR LOVINGLY MADE FOR BABIES!

TIME TO CHILL LAH AND EXPRESS YOURSELF WITH NESCAFÉ!

Nak join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Lepas je sahur, saya blogwalking jap. Terjumpa contest yang sangat simple. Cuma review blog dan dah dapat RM. Macam sempoi je.

Orait. Review saya berkenaan blog Salwaismail ni. 

HEADER
Header blog ni simple je. Cuma tulis nama SALWAISMAIL dalam kaler pink dan tagline dia "i be myself, and i'm proud". Nice. Suka tag sebab blog salwaismail ni lebih kepada be herself. Baguslah sebab buat apa nak jadi orang lain kan? Lebih baik jadi diri sendiri.

BACKGROUND
Background blog salwaismail ni pokka dot kaler pink. Kaler pink yang lembut je. Tak la sakit sangat mata memandang. Lagipun, kaler background ni bersesuaian dengan header dan kaler putih entry blog. Simple tapi kemas.

WIDGET
Widget dalam blog ni sikit je. Yang dirasakan penting. Antaranya facebook like, tentang diri owner blog, blog archieve, follower, shoutbox dan alexa rank. Ini je yang saya nampak. Lagipun widget ni disusun dengan kemas.

MASA LOADING PAGE
Masa loading untuk blog ni sangatlah cepat. Saya suka terjah blog yang masa loadingnya cepat dan tak membuang masa saya. Syabas saya ucapkan untuk owner blog ni.

PEMILIHAN FONT DAN SAIZ FONT
Walaupun saiz font agak kecil tapi saya masih boleh membaca entry yang ditulis oleh owner blog ni. Mungkin owner blog ni cuba menyesuaikan dengan kaler background dan header dia. Tapi, saya masih mampu membaca entry tanpa masalah.

Hahaha... Ini dah macam kritikan plak. Tak pandai nak review but this is the best saya mampu buat. 

Jom join contest ni. Simple sangat-sangat. Review je. Tak perlu nak ikut syarat-syarat yang macam-macam. Tak rugi pun. Jom ramai-ramai pakat join. Hehehe...

Contest tamat pada 27.08.2011 jam 4 petang.

Wassalam.

-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments: