Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, August 5, 2011

"BUANG MASA JE JOIN SEGMEN"

MENARIK:

TRUDY &TEDDY PROVIDES COMFY BABY WEAR LOVINGLY MADE FOR BABIES!

TIME TO CHILL LAH AND EXPRESS YOURSELF WITH NESCAFÉ!


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Join segmen buang masa ke? Kenapa perlu fikir macam tu? Sebab bila kita join segmen, kita bagi backlink pada orang yang buat segmen tu ke? Salah ke? Apa salahnya kita support geng-geng blogger kita?

Hairan dengan blogger yang terlalu bijak pandai ni. Tambahan si anon-anon yang hatinya busuk bagaikan tandas yang tidak dipam. Tak faham betul la. Segmen dibuat untuk memberi faedah dua hala. Hala pertama kepada orang yang buat segmen. Dia dapat backlink dan dapat follower baru. Hala kedua kepada yang join. Dia dapat gak la kenal dengan geng-geng blogger baru dan tambah trafik.

Kalau nak tahu, saya kenal dengan geng-geng blogger saya sekarang ni pun disebabkan segmen Perang Blog Abang Ben dulu. Sampai sekarang dah jadi my blogger friends. Nampak tak faedahnya. Kita dapat bina satu silaturrahim yang baru.

Jangan asyik fikir negatif je. Cuba fikir dari sudut positif. Sifat tak boleh tengok orang lain lebih daripada kita ni la yang akan memusnahkan diri kita sendiri. Lagipun, orang yang buat segmen ni tak paksa pun orang lain join. Terpulang pada diri sendiri. Blogger takkan datang ke blog kita macam tu je. Kita kena la usaha. Sekurang-kurangnya join segmen. 

Kecuali kalau jenis yang suka layan blog sorang-sorang. Tak suka orang baca blog dia. Dan sebagainya. Tak perlulah join segmen. Baca la blog tu sorang-sorang. Sori. Sesiapa yang terasa, saya cuma meluahkan pendapat. Jangan santau saya ye? Tak baik. Hehehe.

Ada siapa tak setuju dengan saya? Sila serang, saya dah bersedia dengan perisai.

Wassalam.

-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

20 comments:

  1. sokong sgt! :) tp tk tahu knp mesti ade yg ckp *tidak. nice entry bro! :)

    ReplyDelete
  2. hai!!!cf dtg..cf xsetuju!!!!xsetuju kalo ada yang xsetuju!weee..

    segmen best la..lg2 segmen BA.mmg dapat ramai kwn..silaturrahim rapat sampai skrg..kan.kan..org yg pk negatif, dia akan dpt negatif la

    ReplyDelete
  3. aku setuju! (^___^)

    ReplyDelete
  4. nak serang nasz dengan komen boleh?serang....!haha..
    bagi ina,segmen ni best sebab dapat kawan-kawan baru and tambahkan followers kita.bila followers bertambah,semangat nak blogging tu naik sikit.tu yang seronok bila blogging ni.kalau dia tak suka segmen,senang cerita,tak payah join segmen and tak payah follow mana-mana blog yang asyik buat segmen ni sebab dia pun tak suka segmen kan.hahaha.

    ReplyDelete
  5. tidak sekali-kali mengatakan tidak setuju..ngehehehe~ maknanye setuju la tu kan.. ntahlah, si anon2 tu gaknye jeles bebenor sbb segmen dia xdelah seramai yg nak join dulu2 kot~ sbb tu dia 'hangen' ngan org2 yg buat dan join segmen2 ne especially Segmen abg Ben tu... Saya pun sedar akan kesan +ve hasil dr join segmen2 tu.. dr situ jugelah saya follow En Naser juge.. :)

    ReplyDelete
  6. dr segmen ni la blogger2 baru naik..

    ReplyDelete
  7. yes setuju sgt !

    come visit me ;)
    http://athirahshariffudin.blogspot.com/2011/08/merungut-itu-tabiat.html

    ReplyDelete
  8. abby x pnah kisah ngan ckp2 org ni NasZ... kita teruskan menulis/berblogging.selagi benda tu tak salah,apa nak kisah sgt ckp org.
    kankankan.

    ReplyDelete
  9. biaq pi la apa org nak kata...yg penting kite happy...ok aper join segmen bleh meramaikan kengkawan, lg meriah gitu kan...:)

    ReplyDelete
  10. betul2..kalau xnak join senyap2 sudah..nie tak,nak harapkan semua orang tak join bagai..tapi segmen bergantung jgk dengan ape yg disegmenkan tue ;) hehe
    perempuan,tudung,puasa??

    ReplyDelete
  11. dari segmen laa banyak dpt kenal blogger lain... sape laa yg otak senteng ckp segmen tu tak bagus... org yg PHD jek cmtu...

    ReplyDelete
  12. jom tengok video ni: http://pelangichanteque.blogspot.com/2011/08/speechless-friday-004-super-cute-iklan.html

    jgn buat entry baca sorang2 keyyyy... xmo kawan! ;p

    ReplyDelete
  13. tak buang masa lah..tapi aku malas nak join segmen bulan2 pose ni.. huhuhu..

    ReplyDelete
  14. betul tu Nasz dari segmen baru orang ramai tahu kewujudan blog kecik kita ni

    ReplyDelete
  15. yap betul tu abang naser....
    kita buat satu platform untuk suai kenal .... sebab kite perlu go out dari dunia blog kita... baru boleh jumpa dunia blogger lain...

    jika tidak kita lambat nak berkembang ........

    ReplyDelete