KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, August 4, 2011

"KENAPA AWAK SELALU CONTACT SAYA?"

MENARIK:

TRUDY & TEDDY PROVIDES COMFY BABY WEAR LOVINGLY MADE FOR BABIES!


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Pernah tak korang kenal seseorang tu dan tiba-tiba dia selalu contact korang? Tak kira la SMS atau fon. Korang pernah tertanya kenapa tiba-tiba selalu sangat dia contact?

Lelaki atau perempuan, sama je. Pada pendapat saya, si dia sebenarnya suka kat korang. Bila kita suka kat seseorang, kita akan usaha cari macam- macam maklumat si dia betul tak? Bila kita dah makin kenal dengan si dia, kita akan jatuh cinta. Tapi kadang- kadang akan tertanya-tanya. Berani ke kita nak bagitau perasaan kita yang sebenarnya pada dia? Ada yang berani ambil risiko untuk bagitau si dia. Risikonya adalah bila kita dah bagitau, persahabatan kita takkan sama seperti dulu.

Pelik kan manusia ni? Tapi itulah menjadikan manusia ni unik. Nak jatuh cinta tak perlu masa yang lama. Ada yang dalam masa beberapa hari je. Ada gak yang ambil masa berbulan-bulan. Tapi bagi seseorang pernah dikecewakan, walaupun dia suka si dia, dia akan ambil sifat berhati-hati. Bila si dia bagi signal tak suka, secara automatik dia akan undur diri dan jauhkan diri daripada si dia. Korang rasa kenapa ye?

Sebabnya dia tak nak rasa terluka lagi.

Betul tak?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. setujuuu , pernah rasa . ade gak org contact cmtuu , huuu :3

    ReplyDelete
  2. Aku akan cakap..
    Sebab saya suka CAKAP dengan awak..
    Huhuhuhu..

    Drama Bulan Puasa Menyentuh HATI

    ReplyDelete
  3. ayat2 bro sangat mendalam maksudny..hehe

    ReplyDelete