Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, May 6, 2011

SEGMEN "JOM KONGSI PENGALAMAN SERAM"


Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Saya nak mengumumkan Segmen pertama saya iaitu "JOM KONGSI PENGALAMAN SERAM".

Setiap orang mesti ada pengalaman seram kan? Saya suka baca cerita-cerita seram.  Antara buku yang saya baca ialah True Singapore Ghost Story.

Syarat-syarat nak join segmen ini ialah:

1. Copy dan Paste picture kat atas dan letakkan kat post dan side bar blog korang berserta link ke post ini.

2. Setiap pengalaman mesti ada tajuk dan mesti ditulis dalam Bahasa Melayu.  Panjang pengalaman tak kisah sebab saya pentingkan isi pengalaman je.

3. Kemudian, pastekan link post entry korang ke ruangan komen post ni.

4. Kalau sudi, follow saya ek? huhu... Tiada paksaan.  Tapi digalakkan follow untuk tahu perkembangan blog ni.

5. Tag seorang atau lebih pun takpe dan pastikan dia atau dorang tahu korang tag dia atau dorang

Segmen ini saya buka dari 6hb Mei 2011 sampai 6hb Jun 2011 jam 11.59 tengah malam.

Setiap pengalaman yang korang kongsikan, saya akan kumpulkan dan jadikan satu eBOOK.  Dalam ebook tu saya akan letakkan:

1. Nama Korang (Nama Pendek pun takpe)

2. Umur Korang (Kalau korang tak nak, takpe)

3. Link blog korang (ini wajib!!!)

4. Lokasi korang (contohnya Shah Alam, Selangor)

Oleh itu, selepas korang tulis pengalaman korang, korang jangan lupa letakkan maklumat di atas ye?

Ebook ni saya akan berikan pada semua blogger secara percuma.  Korang boleh bagi pada kawan-kawan korang.  Disebabkan link korang ada dalam ebook tu, so, secara tidak langsung korang dapat promote blog korang. Kan?...Huhu...

So, korang jangan tunggu lagi.  Join la.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

27 comments:

  1. alaaa , takda cerita seram lah .. setakat tengok tv ada lah .. huhu

    ReplyDelete
  2. err... xpenah pulak la. pengalaman orang lain takleh ke?

    ReplyDelete
  3. Rose Johari: sila2..

    Redvixen: boleh dipertimbangkan..huhu..

    ReplyDelete
  4. huhuhu... tengok hantu kak limah pun gelak... camne nak seram ni...huhuhu... bez bez bez...

    ReplyDelete
  5. ary: pengalaman seram bukan lawak..isk2..haha..

    ReplyDelete
  6. I'm hEre..
    ͼ⎝⋗⍜⋖⎠ͽ

    ReplyDelete
  7. ada cerita seram kat blog tp kisah orang lain jerk la hehe..

    ReplyDelete
  8. MaPhia Black : Welcome2..huhu..

    Mohamad Fadzli: kalau boleh, pengalaman sendiri..huhu..

    ReplyDelete
  9. cerita panjang ke pendek tak kisah ke? ayat terabur2 boleh tak? hihi..
    menarik nie..

    ReplyDelete
  10. Aida Omar : boleh..asalkan dalam bahasa melayu..huhu..

    ReplyDelete
  11. alamak..yg seram sume dh jd lawak..cmne nie??kihkihkih

    ReplyDelete
  12. dayfeda: so, seram kan semula la..haha..

    Lieyly: memang best..huhu..

    ReplyDelete
  13. wahhh seram eh??
    nti cik ana join eh ^__^

    ReplyDelete
  14. Ni cerita aku

    http://senariomalaysia.blogspot.com/2011/05/cerita-seram-dariku-seram-tak-betul.html

    ReplyDelete
  15. Wah! Syok jugak segmen nie. Tapi, Arol macam takde pengalaman seram pulak. Hehe. ;D

    ReplyDelete
  16. Azman Jaafar: orait..thanx...

    Arol Mubin: too bad..haha..

    ReplyDelete
  17. nak join ! malam ni wak entry ! tungggguuu !

    ReplyDelete
  18. peachippo gediks: sila2...huhu..

    ReplyDelete
  19. scha join . ..
    http://storyofschasya.blogspot.com/2011/06/jom-kongsi-pengalaman-seram.html

    ReplyDelete
  20. cerita saya!

    http://telagaputihworks.blogspot.com/2011/06/jom-kongsi-pengalaman-seram.html

    ReplyDelete
  21. power la segmen ni..
    best..
    nak join tapi...isk..
    dah lupa la plak pengalaman seram tu..huhu..

    ReplyDelete