Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, August 2, 2011

SORRY SANGAT-SANGAT... DAN TERIMA KASIH...

MENARIK:

TRUDY & TEDDY PROVIDES COMFY BABY WEAR LOVINGLY MADE FOR BABIES!


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya minta maaf sangat-sangat ye? Saya bukan tak nak approvekan komen anonymous tapi kalau komen itu memperkenalkan diri atau ada gak mengutuk saya, saya pasti akan approve. Kalau setakat tinggalkan link-link-link je, sorilah ye, memang saya takkan approve. Dan saya akan delete terus je.

Kepada semua yang sudi baca dan komen entry saya, saya memang baca semua komen korang semua. Macam-macam pendapat saya terima. Jangan risau, saya ni jenis terbuka. Kalau korang tak setuju atau setuju, itu pendapat korang. Setiap orang ada pendapat masing-masing.

Kepada anon-anon yang terlibat, saya di sini ingin memohon ribuan kemaafan kerana mendelete komen korang yang bagi link-link-link. Kalau korang nak promote blog korang, silakan, saya tak kisah. Cuma jangan lah komen bagi link je. Bagilah input sikit. Tak pun perkenalkan diri. Saya sedar saya bukan siapa-siapa. So, tak perlulah nak santau atau buat perhimpunan depan rumah saya k?

Kepada pembaca blog saya yang jenis silent atau tak silent, terima kasih kerana sudi singgah. Walaupun entry saya kebanyakkannya merepek merapu je. Jom sama-sama kita memeriahkan lagi dunia blog ni.

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. setakat ni saya tak penah lagi terima kunjungan si anon-anon ni...

    ReplyDelete
  2. btul tu.. stakat tinggal link semata-mata tk perlu kot

    ReplyDelete
  3. ska singgah cnie....hhehehe...

    tp nk gak komen coz dh bca entry dcinie...

    ReplyDelete