KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, August 2, 2011

PANAS BETUL HARI NI...

MENARIK:

TRUDY & TEDDY PROVIDES COMFY BABY WEAR LOVINGLY MADE FOR BABIES!



Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Hari ini terasa keperitan kepanasannya. Lagipun saya rasa lenguh-lenguh plak sekarang. Asyik bersin je. Rasa macam nak demam plak.

Bila puasa je, demam datang. Isk2... Mungkin tubuh badan tak dapat sesuaikan diri kot? Dalam proses untuk sesuaikan diri. Tak pun sebab tak cukup tidur yang menyebabkan tak cukup imun untuk lindungi antibodi tubuh badan.

Tak pun di sebabkan cuaca yang tak menentu. Kejap hujan, kejap panas. Tak pun memang dah nak demam. Banyak kan tak pun saya. Hehe...

Saya doakan rakan-rakan blogger kat luar sana sihat dan dapat menjalani ibadah puasa dengan baik. Ada sesiapa nak demam gak ke?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

8 comments:

  1. 2lah..panas btul...masa pun lmbt je bjalan....dugaannnnnnnn

    ReplyDelete
  2. hurm.. memang cuaca x menentu abg nasz... saya kalau kuar balik mesti sakit kepala... anak buah terus demam panas... hurm.. minum air banyak and semoga abg nasz pon sihat dan dapat menjalani ibadah puasa dengan baik...:)

    ReplyDelete
  3. ceh ceh ceh...
    cm alasan nk buka pose jer
    hikhikhik...
    chill~~~

    ReplyDelete
  4. salam. biasala permulaan puasa kan makan manyak kurma bagus waktu macam ni.hehe.tak haus sangat.btw nurul singgah sini ya..singgah blog baru nurul jom;)

    ReplyDelete
  5. cuaca skang memang agak panas. huhu.

    ReplyDelete