Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, July 8, 2011

PAPADOM...TENGOK BANYAK KALI PUN BEST!!!

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya tengah layan cerita Papadom sekarang sambil berblogwalking. Saya sangat teramat amat suka cerita ni. Tengok berpuluh-puluh kali pun tak boring.

Sebab apa saya suka tengok cerita ni sangat-sangat? Saya suka sangat-sangat cerita ni sebab cerita ni sangat menyentuh perasaan saya dan lakonan Aflin Shauki yang bersahaja tapi memang lawak.

Lagipun ini antara cerita melayu yang dah jadi faveret saya. Aflin Shauki memang pengarah yang berbakat. Saya suka semua movie hasil arahan dia. Aflin Shauki ni kreatif dan movie yang dia buat kebanyakkan bersahaja je.

Bagi yang tak pernah tengok lagi movie ni, movie ni menceritakan bagaimana seorang bapa menjaga anak perempuannya dengan bersungguh-sungguh sampai sanggup abaikan hidup dia. Best movie ni. Sape tak tengok lagi, try tengok. Mesti tak nyesal.

Sape suka tengok movie ni? Geng saya. Haha...

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. bosan la tengok bebanyak kali..siap da bley hafal jalan cite

    ReplyDelete
  2. best ada papa camtu... caring! cam papa saya... heeeee!

    ReplyDelete
  3. betul tu..tengok banyak kali pon tak bosan..

    suke tengok cara afdlin shauki.. sebab die sangat2 santai..

    kite geng!! :p

    ReplyDelete
  4. masa dok jaga anak buah arie tue...slalu tgk...kt astro kn slalu ulang...tp xboring la...walau pon taw jln cita dia dh....hahahah saya suka afdlin...

    ReplyDelete
  5. afdlin tu sayang sangat anak dia smpai tak boleh pandang lepas walaupun sesaat..

    ReplyDelete
  6. rasanya macam dah lama follow sini..hihi

    ReplyDelete
  7. papadom mmg cerita kekeluargaan yg sangat best !

    ReplyDelete
  8. yup!...saya pun suka nengok citer ne..walaupun tengok dah banyak kali... cite ne ade manyak sangat emotion.. sedey pastu klaka,boleh touching tetiba...terharu lihat kasih papa dia buat mia kan... memang best!

    ReplyDelete
  9. kalau filem AS abby paling suka Baik punya cilok!
    papadom...kureng ar sket...:)

    ReplyDelete