KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, July 22, 2011

TERLEBIH LAUK DARI NASI..

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Inilah santapan saya malam ni. Hehe... Memang lauk je. Nasi sejemput. Ayam masak merah 3 ketul, daging kambing, isi ikan dan sotong. Takde sayur langsung. Hehe... Tak suka makan sayur.

Alhamdulillah. Syukur dapat merasa makanan hotel. Tapi rasanya sama je. Mungkn yang jual kat pasar malam lagi sedap kot? Hehe.. Jangan marah Owner Hotel ye?

Saya ada satu soalan untuk korang, sape tak suka makan sayur macam saya? Dia geng dengan saya. Hehe...

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

14 comments:

  1. tak suka makan sayur?eish!!ape la brother naz ni..adeh!

    saya suke mkn sayur...so,,tak dapat geng la cmni..hikhikkk!

    setuju,,pasar malam lg sedap!

    hotel nmpak sedap tp poyo...HAHAHAA!
    SY RASE Cm nak mnjerit bile mkn kt hotel..eerrkk!!

    ReplyDelete
  2. kakak bukan kata tak suka, tapi kebanyakan sayur memang kakak tak suka, yg paling suka peria

    ReplyDelete
  3. dh bsar pon xmkn sayur lg ka....

    ReplyDelete
  4. Tak makan sayur? Sedap apa sayur tu. Ada pengalaman pahit dengan sayur ya?

    ReplyDelete
  5. haha..dulu tak makan sayur..sekarang dah makan..best kot..

    ReplyDelete
  6. tengah belajaq makan sayur. hehe. dah boleh makan skg nie. ngeh2.

    ReplyDelete
  7. waahh..sedap lah tuh..eh,sayur xde?
    saye peminat setia sayur..lagi best ulaman..haishh.... xleh saing la..hahhaa

    ReplyDelete
  8. yehhhhh..ada member...sme lah kite x ske makan syur..x sedap je rasenya...huhuhu
    mkanan pasar malm ngn hotel sama je rase harga jew yg beza...

    ReplyDelete
  9. saya suka makan sayur.. kiranya saya x geng ngan abg nasz la kan??? hahahaha...:)

    ReplyDelete
  10. ko x makan sayur rupanya....

    ReplyDelete
  11. abby gila sayur!sedap apa sayurrrr...

    abby tag NasZ ya..:))

    http://missgaban.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-blogger-1malaysia.html

    ReplyDelete
  12. aku suke gile makan sayur... boleh dikatakan semua sayur aku mkn... tak pilih2... tak leh geng laa cmni...

    ReplyDelete
  13. hye , singgah jap .
    tolong vote saya dekat http://iownthis87.blogspot.com/2011/07/vote-for-abazilah.html
    tq :)

    ReplyDelete