Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, July 20, 2011

TEMPAT LEPAK...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tadi disebabkan terlalu kempunan nak makan GCB, saya pun selepas tamat Program Khidmat Negara di Kem Intan Suraya, Sungai Siput, Perak terus memandu Ke Teluk Intan, Perak. Singgah jap kat McD Teluk Intan untuk menikmati GCB.

Sedang saya sedap menikmati GCB, saya ternampak bebudak sekolah berpakaian sekolah sedang melepak kat situ gak. Dorang sekolah di sebelah pagi la tu. Teringat saya pada zaman saya sekolah dulu. Tempat lepak saya bukan macam budak-budak sekarang.

Tempat saya lepak dulu di belakang rumah cina yang pokok ceri. Saya dan kawan saya nama Lan selalu panjat pokok ceri tu untuk buahnya. Kadang-kadang kami badminton kat situ. Saya dan Lan pernah kutip pokok pucuk paku untuk dijual di pasar. Hehehe... Memang best sangat masa tu.

Budak-budak sekarang nak lepak pun kat McDonald, KFC, Cyber Cafe, Karaoke dan tempat-tempat yang tak macam masa saya kecil-kecil dulu. Saya rasa blogger yang umur lebih kurang saya mesti faham.

Korang selalu lepak mana? Ce cite.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

12 comments:

  1. msa kecik dlu (skolah rendah ) lepak kt umah pak cik je.. bla dh besarr pn sama tpi kwn2 sebaya slalu dok lepak kfc,mc d, erm.. sy xmampu

    ReplyDelete
  2. msa kecik dlu (skolah rendah ) lepak kt umah pak cik je.. bla dh besarr pn sama tpi kwn2 sebaya slalu dok lepak kfc,mc d, erm.. sy xmampu

    ReplyDelete
  3. huhuhu... kalo dulu kitorg suke lepak kat ladang koko atau bawah pokok kelapa sawit tepi sungai... huhu... kalo ponteng sekolah pun lepak kat situ...

    ReplyDelete
  4. cer bayangkan cucu kita nanti lepak kat mana pulak? hheee

    ReplyDelete
  5. bawah pokok ceri? cutenye.haha
    saye lepak kt rumah jee.he

    ReplyDelete
  6. kalau bab lepak ni, sy dgan kawan2 slalu lepak kedai makan mak cik.. tempat kawan sy kerja.. tiap2 hari mesti pergi situ..dapat minum air free.

    ReplyDelete
  7. budak2 skarang bnyk kat shoping complex.. sy pun dlu time skolah kdg2 je jalan2 shoping complex mkn2 ngan kwn..

    ReplyDelete
  8. tmpt lepak sy kedai air tebu..mkn pisang goreng kt situ..hehe

    ReplyDelete
  9. saya lepak kedai abc je.sebab saya sgt kedekut.haha..kecuali ade org belanje..

    ReplyDelete
  10. masa kecik lepak kat depan rumah jela. nk lepak2 gi pekan. mmg susahla. nak kene marah buatla. budak skrg mmg lain benar bandingannye.

    ReplyDelete
  11. dulu2 saya suka lepak kat shopping complex gak... kat KOMTAR, prangin mall.. time tuh x dak queensbay lagi.. hahahha... kira zaman saya muda lagi lakan??? hahahhah... adoi...

    ReplyDelete
  12. dulu time sekolah saya tak pernah melepak. parents tak bagi keluar dengan kawan pon. dekat uni ni baru nak belajar bersantai dengan kawan. tapi taklah melepak sangat. selalu busy lagipon. tapi sekali sekala melepak berbual-bual best jugak. kalau selalu tu yg bahaya.

    ReplyDelete