Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, July 11, 2011

BEST KE ENTRY SAYA?

Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Tajuk tak boleh blah kan? Hahaha... Saya tak boleh tentukan macam mana kriteria entry best setiap orang ada citarasa berbeza. Bagi diri saya, entry yang best bila saya enjoy baca. Kadang-kadang boleh buat saya tergelak. Hahaha... Tapi tak dinafikan entry yang ada informasi pun antara pilihan saya. Penilaian yang terbaik adalah daripada korang yang sudi baca entry kat blog ni.

Kembali pada tajuk kat atas. Entry yang saya menggunakan ayat dan gaya saya sendiri. So, best ke tak best ke, saya puas hati sebab berjaya tulis satu entry.

Macam entry yang sekarang saya tengah tulis ni. Best tak?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments:

  1. huhu... best laa bro... layan jek... pd aku best bila baca entri yang santai...

    ReplyDelete
  2. hhaahah...best ke...hheheh


    xkisah la best ka x....ska terjah snie....

    ReplyDelete
  3. kn buat entry lawak je la mcm ni.. haha

    ReplyDelete
  4. best..sorg blogger yg berjaya ade identiti sendiri..dan kamo mempunyai identiti sendiri...god luck!!.=)

    ReplyDelete
  5. best.. santai je..

    entri kb lak mcm mne? bg la pendapat hehehe...

    ReplyDelete
  6. isu yang best, entry yang ringkas, bahasa mudah difahami dan dibaca...akan buat ianya menarik

    ReplyDelete
  7. kalau blog yg 1st time tea pegi, dh nmpk best. selak entry lain pn best. konfem tea follow. huu, suka baca blog best best ni.

    ReplyDelete